Big-Bear Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 Nederland: Hier woon ik Belgie: Rijden we altijd doorheen, iets van 4 keer een weekje naar bungalow park geweest, in de herfst vakantie Duitsland: Paar keer een nachtje overnacht Frankrijk: Disney Land Parijs, en iets van 4 keer op vakantie geweest, voornamelijk het Zuiden. Spanje: 1 keer of 2 keer geweest, weet niet waar al zo lang geleden. Italie: 3 keer heen geweest, 1 keer aan het meer van Lugano, 1 keer aan het Gardameer, en dit jaar aan het Iseo Meer. Engeland: Tenminste daar horen de Canarische Eilanden toch bij?? Oostenrijk: Op wintersport vakantie geweest, weet niet waar ergens op een hoge berg Zwitserland: Rijden we doorheen als we naar Italie gaan, en er 5 keer met wintersport geweest. Tsjechie: 1 keer op Wintersport geweest, en ook ergens op een wat lagere berg Aardig wat landen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 Um dat is een harde. Ik ga zelden weg uit mijn landje, ik ga niet graag naar buitenland. Maar dat komt door dat ik vele werken thuis heb; heb hier zo'n tiental serre's, die ik zo wat onderhoud. Bovendien verdien ik veel te graag geld! Maar ben al zeker in het buitenland geweest; Nederland Duitsland England Dat is het zo wat denk ik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben ook al naar een aantal landen geweest, momenteel zit ik in de USA, in de staat Oklahoma om precies te zijn. Verder be4n ik nog naar wat andere landen geweest, zie hier een lijstje: Landen: - Belgie: Paar keer geweest met schooltrip en gewoon om een beetje te reizen met de trein. - Duitsland: Ben ik geweest met de trein, naar Berlijn om precies te zijn (Hee! Dat rijmt ) - Frankrijk 'n keer met me ouders heen geweest, jawel, met de Thalys Le Landy. - Engeland 4 dagen heen geweest met schooltrip, naar Londen, was echt gaaf! - Amerika Hier zit ik momenteel! Ook heel leuk, lekker weer en warm, met ook vaak onweer, waar ik van houd! Gegroet, Koos. Bewerkt: 2 augustus 2006 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Nederland - Ik het niet maar iets in mij zegt dat ik het er bij moet zetten België - Vakantie doorheen gekomen Luxemburg - Doorheen gekomen Frankrijk - Doorheen gekomen Spanje - Vakantie Italië - Vakantie Duitsland - Doorheen gekomen Denemarken - Oostenrijk - Vakantie en vaak doorheen gekomen Slovenië - Alleen doorheen gekomen Kroatië - Vakantie ASPHALT Bewerkt: 2 augustus 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dikbuik Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Nederland - Daar woon ik Belgie Duitsland Luxemburg Frankrijk Andorra - Goedkope drank Spanje Italie Zwitserland De laatste volges mij als baby dus daar weet ik niets meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 België: Woon ik Nederland: Familie in de buurt + bungalowpark Luxemburg: Doorheen gereden Frankrijk: Naar Parijs op reis Griekenland: Naar Kreta op reis Dat is mijn lijst... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) *Bump* ik vond het zo goede topic Nederland:Woon ik België:Lommel,Brussel Duitsland:Dortmund,Hannover,Berlijn Oostenrijk:Zell am zee ofzoiets Polen:Szczecin(heb ik ooit gewoont),Warszawa(Warschau),Karków(Krakau),Wrolcaw,Poznan Engeland:Londen Spanje:Barcelona Frankrijk:Parijs Bewerkt: 13 oktober 2007 door Mister.X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Nederland Belgie Duitsland Frankrijk en Chili Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Spanje Turkije Frankrijk Belgie Duitsland Zwitserland Italie Oostenrijk En ik ben ooit op 30km van de grens van Irak geweest ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Belgie: Overal zowat, want hier woon ik. Nederland: Aan de zee. Duitsland: Zwarte woud, en ergens aan het oosten ook. Frankrijk: Marseille, Alpen, Parijs, ... Tsjechie: Praag, en nog ergens. Polen: Poznań, en nog ergens. En binnen 2 maand zal dit er nog bij komen: Spanje, Protugal en Italie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Nederland: Bijna overal. Ik woon er Belgie: Meestal de Ardennen en de kustplaatsen zoals Blankeberge en Nieuwpoort Duitsland: Het zwarte woud. 1 keer geweest. Zwitserland: Alleen de watervallen van Schafhausen. en dat toen ik in Duitsland zat. Frankrijk: Bijna ieder jaar met de auto naar Parijs En 2 keer met de boot naar Duinkerke Engeland: London. 10 jaar geleden met de boot geweest. En over een paar weken weer richting de Belgische kust en met wat geluk weer de Franse kust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Nederland: Woonplaats. Belgie: Een vakantie Denemarken: Vakantie. Frankrijk:4 x ofzo. Duitsland: 2x Oostenrijk: 2x EN nog wat plaatsen Volgende zomervakantie gaan we naar florida Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 1:Nederland 2:Belgie 3:Duitsland 4:Luxemburg 5:Oostenrijk 6:Polen 7:Frankrijk 8:Italie 9:Kroatie 10:Slovenie 11.Hongarije. 12.Engeland 13/14: Amerika en Hawaii deze maand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Hele Europa en Rusland, Armenië eigenlijks overal zowat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Amerika (Miami, NY en LA = die weken als uitwisseling) België Portugal Egypte Tsjechië Duitsland Oostenrijk Frankrijk Italië Zwitsterland Noorwegen, Zweden, Denemarken Slovenië Hongarije Wij houden veel van afwisseling. Bewerkt: 26 juni 2007 door Da Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.