Boris H. Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 -Nederland -Belgie -Duitsland -Frankrijk -Spanje -Portugal -Italie -Zwitserland -Luxemburg -Kroatie -Joegoeslavie (is nu niet meer maar ik weet niet hoe het nu heet) -Oostenrijk Zo verder uit mijn hoofd weet ik niks, als me nog wat te binnen schiet edit ik mijn post wel. Boris H. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik ben in de volgende landen geweest Belgie: famillie woont daar dus ik kom daar redelijk vaak Koeweit: We hadden daar een tussenstop en bleven daar een nachtje in een hotel maar ik wil daar dus nooit meer heen het is egt zo een politiestaat met al die militairen die rondlopen enz Hongkong: We verbleven daar en gingen een beetje op sight seeing Singapore: Hetzelfde als Hong kong Filipijnen: Ik heb famillie daar en ben er in mijn jeugd vaak geweest helaas is het land vaak slecht in het nieuws overstromingen bomaanslagen corrupte politici enz Parijs: ben ik al een keer geweest en ga er dit jaar ook heen Reageren
RS-modder Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Nederland-Duitsland-Oostenrijk-Spanje-Turkije-dominicaanse republiek-Mexico. Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Nederland = Geboren België = Heen gereden Frankrijk = Heen gereden Luxemburg = Heen gereden Spanje = 2 keer heen gevlogen Bonaire = Heen gevlogen En over een heleboel landen heen gevlogen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Naar heleboel landen ben ik al geweest waaronder: Nederland: Duitsland Frankrijk Italie België Meer volgt deze zomervakantie, wanneer ik naar Spanje ga Bewerkt: 13 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik was is een keer naar België. Reageren
Ben007 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 -België -Nederland -Frankrijk -Duitsland -Zwitserland -Turkije -Tunesië -Luxemburg -Spanje Dat is het ongeveer Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Even een beetje actie brengen in dit topic Ik ben in: Duitsland: Zuiden weet plaatsjes niet meer Oostenrijk: Midden, weet plaatsen ook niet meer Nederland: Terschelling, Texel, Julianadorp aan zee Tjechië: Zuiden, weet plaats niet meer België: Midden, weet plaats ook niet meer Italië: Bij gardameer Ik weet geen 1 plaats meer. Bewerkt: 13 oktober 2007 door visser23 Reageren
K.O. Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Nederland - Daar woon ik Duitsland - Woon mn oma heel dichtbij en toen ik klein was hebben we daar vaak door de bossen gewandeld Frankrijk - Vakantie; weet niet meer waar Denemarken - Billund en Kopenhagen geloof ik Tsjechië - Een keer op vakantie, in de buurt van Praag Griekenland - Een keer toen ik nog ontzettend piepklein was (Lesbos) en toevallig afgelopen vakantie nog (Chios) Spanje - Vakantie; Gran Canaria ergens Zwitserland - Vakantie; vlak onder Sion Luxemburg - Vakantie; weet niet meer waar Engeland - Vakantie; zuid-engeland. Aankomende maandag t/m donderdag zit ik trouwens ook in Engeland (Londen met school). Italië - Ik weet niet of ik deze erbij moet zetten, want ik ben er tot nu toe nog nooit geweest. Ik ga er in Mei heen met school België - Tsja welke Nederlander is daar nou nog nooit geweest Nou das toch geen slecht lijstje dacht ik zo. Toch weer half Europa al gezien in mijn leven Reageren
Ruwie Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Nederland: Op de veluwe Belgie: In brussel Luxemburg: Plaatsje weet ik niet meer maar was ergens in een bergebied bij een meertje.. Duitsland: Berlijn Engeland: Londen Zweden: Een plaatsje met een heel moeilijke naam... Spanje: In Madrid Italie: op dat eilandje onder Italie.. Jordanie: In Amman en laterna een trektocht door de woestijn.. Sri Lanka: Ga ik ieder 2 jaar na toe want daar ben ik geboren.. China: Een 12-daagse rondreis gemaakt. Indonesie: Kan ik me niet meer veel van herinneren want toen was ik 5 jaar.. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Mijn pa is vrachtwagenchauffeur geweest, dus ik ben in veel landen geweest, om precies te zijn in de volgende : Nederland Belgie Frankrijk Spanje Portugal Italie Zwitzerland Duitsland Tsjechie Polen Griekenland Hongarije Oosterijk Roemenie Wit-rusland Rusland Turkije Engeland Schotland Ierland Slowakije Bulgarije Noorwegen Denemarken Zweden Finland Oekraine Dom. Republiek U.S.A Volgens mij nog een paar, maar dit weet ik niet zeker. mvg,2fast{0} Bewerkt: 13 oktober 2007 door 2fast{0} Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) amerika engeland nederland belgie dominicaanse republiek mexico cuba brazilie venezuela vietnam indonesie thailand australie nieuw zeeland zuid afrika italie turkije wit rusland kreta bolivia canada duitsland libanon syria jordan irak iran bahrain oman antartica miami(ik weet niet of dit een land is) hawai(hier ben ik geboren) oostenrijk zweden noorwegen trinidad en tobago spanje sicilie zinbabwe zo dat was het zo,n beetje ik weet dat het een beetje overdreven is maar we gaan elke vier maanden op vakantie okal is het dan nog school en me vader is heel rijk Bewerkt: 13 oktober 2007 door Don Stracci Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 -Nederland -België -Frankrijk -Spanje (Mallorca (zeg Majorka xD )) -Duitseland -Zwitserland -Oostenrijk -Italië -Griekenland (Kreta) -Luxemburg -Plus de landen waar ik overheengevlogen ben op de weg naar Kreta, En dat was het alweer volgens mij... Ik ben niet zo'n reis type Reageren
Las Vegas Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Nederland Belgie Duitsland Frankrijk Spanje Luxemburg Geen globetrotter dus Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 amerika engeland nederland belgie dominicaanse republiek mexico cuba brazilie venezuela vietnam indonesie thailand australie nieuw zeeland zuid afrika italie turkije wit rusland kreta bolivia canada duitsland libanon syria jordan irak iran bahrain oman antartica miami(ik weet niet of dit een land is) hawai(hier ben ik geboren) oostenrijk zweden noorwegen trinidad en tobago spanje sicilie zinbabwe zo dat was het zo,n beetje ik weet dat het een beetje overdreven is maar we gaan elke vier maanden op vakantie okal is het dan nog school en me vader is heel rijk Waar liggen Jordan en Zinbabwe ergens?? Nog nooit van gehoord ben je echt in zoveel landen geweest?? Want dit zijn er wel heel erg veel.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.