Jay; Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Ierland, land van m'n moeder. Nederland België Frankrijk Engeland Tsjechië Oostenrijk Duitsland Spanje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Nederland - Op veel plekken België - Nieuwpoort, Brugge, Opglabeek Duitsland - Wacken, Wilsum, Winterberg Luxemburg - Vianden Frankrijk - Ergens bovenin Denemarken - Kolkaer, Arhus, Herning Zwitserland - Alleen doorheen gereden Oostenrijk - Salzbürg, Zell am See Engeland - Brighton Italië - Milaan Bewerkt: 14 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hielkeh Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Nederland Verenigde Staten Italie Frankrijk Egypte Duitsland Noorwegen Denemarken Oosterijk Engeland (geen land maarja) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) -Nederland -Belgie -Frankrijk -Duitsland (Toen zat ik nog in de buik van m'n moeder) Ik reis niet zoveel en ik ga ook niet zo vaak op vakantie. Bewerkt: 14 februari 2008 door Johannes47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Ha,hier ben ik allemaal geweest. Europa: België: Brussel Frankrijk:Zuid Spanje: Binnenkort ! Zwitserland: Ik weet niet precies meer waar Oostenrijk: Beetje in het zuiden. Duitsland: Overal wel bijna ! Denemarken: ? Polen: ? Engeland: Londen Luxemburg: Tsjechië: Overig: Singapore:? weet niet meer waar. Australie: Brisbane,Sydney Indonessie: Hoe je het ook schrijft ? Dat waren ze allemaal. Bewerkt: 14 februari 2008 door fuffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Wizard Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Nederland België Duitsland Oostenrijk Engeland Ierland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Frankrijk middenlandse zee Vogezen De Rhône Ardeche Andorra Hoofdstad Italïe Gardarmeer Oostenrijk Ergens België Ergens Duitsland Ook ergens Nederland Elke provincie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Nederland: eigenlijk ben ik in heel veel gedeeltes van mijn vaderland geweest, ik woon in Arnhem. Duitsland: eigenlijk vooral vlak over de grens Bij Limburg en de meest recente keer was een fietsvakantie naar Berlijn, super gave stad is dat Frankrijk: één keer in Parijs geweest, maar toen was ik nog maar 4 , ook een paar helemaal in het noorden geweest. Engeland: één keer ben ik in dit prachtige land geweest, in het oosten in canterbury. België: In dit land ben ik een aantal keren geweest, de leukste keer was een fietsvakantie langs de hele kust en op de terugweg door de grote steden als Gent en Brugge. Polen: Ben er één keer geweest tijdens de fietsvakantie naar Berlijn. Ik zat in de buurt van Szczecin. Het was echt niet normaal hoe goedkoop alles daar was , daar betaalde je met Zloty's, één euro is ongeveer 3,5 zloty waard. Volgens mij zijn dat wel alle landen waar ik voet heb gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 nederland engeland duitsland afrika turkije spanje marokko frankrijk,(zuid frankrijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Wij komen eigenlijk elk jaar in het zelfde land en dat is Duitsland. Echt verder komen wij niet, omdat mijn ouders niet willen vliegen en die talen niet kennen. Maar ik kan me prima vermaken in Duitsland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Ik ben niet zo vaak weg, óf steeds in hetzelfde land. Nederland. (Duh!) België Frankrijk Spanje Duitsland Italië Engeland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Eygipte Gambia Turkije China Japan Zuid Afrika Italië Amerika Canada Mexico Duitsland Nederland zweden Frankrijk Spanje Vaticaan Tunesië Daar ben ik allemaal geweest (ja we hebben geld teveel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) België Nederland (Vlissingen, ...) Frankrijk Duitsland Griekenland (Kreta - Verloren gereden met de jeep van het hotel) Mexico (Orkaan over ons heen) Turkije Kenya (heb ik nog tegen een bord geplast waarop stond Equator Plaatje) Tanzania (Ben ik ongeveer 1 minuut geweest - over de grens stappen is niet moeilijk) Spanje Dominicaanse Republiek Bewerkt: 14 februari 2008 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 -Nederland -Engeland -Frankrijk -Oostenrijk -Duitsland -Italië -Zwisterland (binnenkort!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Nederland Suriname Verenigde Arabische Emiraten(Dubai) Verenigde Staten Indonesie India Griekenland Portugal Spanje Frankrijk Belgie Duitsland Zwitserland Italie Turkije Australie St. Maarten Aruba Bornaire Curacao Frans-Guyana Bahama's Barbados(overstappen ) Tunesie(zomervakantie!) Dit was het dan. Bewerkt: 15 februari 2008 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.