-->nick<-- Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 NederlandSuriname Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Staten Indonesie India Griekenland Portugal Spanje Frankrijk Belgie Duitsland Zwitserland Italie Turkije Australie St. Maarten Aruba Bornaire Curacao Frans-Guyana Bahama's Barbados(overstappen ) Tunesie(zomervakantie!) Flinke lijst Had ik dat maar Nederland Woon ik en ook wel eens vakantie Duitsland Vakantie Belgie doorheen gereden Spanje Vakantie Portugal vakantie Frankrijk Vakantie Turkije Vakantie Tsjechie doorheen gereden Dat was het denk ik wel Ik weet niet of ik wat ben vergeten Dit was het dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 pff, ff denken hoor: Nederland België duitsland denemarken italië slovenië oostenrijk Zwitserland Turkije Frankrijk Nou dat was het alweer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2008 Oke hier is de ellenlange lijst dan. België Nederland Frankrijk Duitsland Spanje Portugal Kreta Griekenland Corfu Rhodos Tenerife Verenigde Staten van Amerika Brazilië Argentinië Singapore Maleisië Qatar Dubai Chili Oostenrijk Mexico Turkije Italië Miconos(ook tijdens overstappen maar was vertraging dus zijn we er een dag gebleven.) Noorwegen Zuid-Afrika Nigeria En dat is het zo wat. Ook een mooie lijst he. Ik ben er ook waarschijnlijk al op meer plaatsen geweest en op sommige plaatsen meer dan één keer. Mijn vader reist veel voor zijn werk en mijn ouders zijn gescheiden. Dus dat is zoiezo al meer vakantie. grtz ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Irak Ik kom uit Irak en heb daar een echte AK-47 vastgehouden ik was in het noorden niet in baghdad. Engeland Londen Belgie ik was toen klein Turkije Duitsland Griekenland En paar andere landen want ik ging een keer met de auto naar Irak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Ik ben zelf in 4 landen geweest. -Engeland -Duitsland 2,3x -Belgie -Parijs/Frankrijk 2x In engeland een plaatsje bekeken en wat gewinkeld waren met een bustour. In duitsland winkels bekeken plaatsje bekeken naar warner brothers movie world geweest. Belgie eventjes met m,n vader iets voor de keuken bekeken en gekocht. Parijs naar disneyland 2x geweest in de eifeltoren geweest in de mega stad rondgekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Nederland Belgie Duitsland Frankrijk Dat was het alweer. In de vakanties blijf ik bijna altijd in Nederland. Ben een keer naar Euro Disney geweest,dat is ook de enige keer dat ik in Frankrijk ben geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 (bewerkt) **bumpje** Leuk topic, laat ik ook maar eens me lijstje zien. -Nederland (waar ik woon) -België (vakantie) -Luxemburg (doorheen gereden) -Frankrijk (vakantie) -Duitsland (vakantie) -Engeland (vakantie) -Denemarken (vakantie) -Spanje (vakantie) -Oostenrijk (vakantie) -Italië (tussenstop) -Turkije (vakantie) -IJsland (tussenstop) -Verenigde Staten van Amerika (vakantie) Bewerkt: 25 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Nederland. Belgie. Duitsland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 (bewerkt) Nederland. Belgie. Duitsland. Luxemburg. Oostenrijk. Italie. Spanje. Frankrijk. Turkije. Zeeland. Friesland. Nog niet heel veel dus. Bewerkt: 25 februari 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Jezus wat een bump. Wel een leuk topic! Ik ben dus al in - België - Nederland - Frankrijk - Spanje - Duitsland - Polen - Wit-Rusland ..geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ach leuk topic, ook eens eventjes posten: -België (ondertussen nagenoeg al overal geweest op Namen, Doornik, Dinant en La Louvière na) -Nederland (Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Rotterdam, Amsterdam, Roosendaal, Middelburg) -Luxemburg (meerdere tussenstops) -Duitsland (Keulen, Aken, Saarbrücken en meerdere tussenstops) -Frankrijk (Parijs en meerdere andere tussenstops) -Spanje (Murcia) -Zwitserland (Basel) -Oostenrijk (Innsbruck en meerdere tussenstops) -Italië (Rome, Venetië, Firenze, Pisa, Perugia, Ancona, Siena, Pesaro, Bologna, Assisi) -Engeland (Londen, Canterbury, Hastings) -Schotland (Edinburgh) En daar stopt de lijst tot nog toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Mmm... - België - Frankrijk (Parijs) - Verenigd Koninkrijk (Londen) - Duitsland - Denemarken (Kopenhagen) - Zweden (Malmö) - Tsjechië (Praag) En over een weekje of twee ga ik naar Polen (Poznan). Friesland. Was 't maar zo'n feest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ik ben trouwens laatst ook nog in Flevoland geweest, bijna vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 (bewerkt) Nederland België Luxemburg Frankrijk Spanje (tevens Canarische Eilanden & Mallorca) Portugal Duitsland Zwitserland Liechtenstein Oostenrijk Italië San Marino Polen Slovenië Kroatië Bewerkt: 26 februari 2014 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 (bewerkt) Nederland lijkt me logisch want daar ben ik geboren, getogen en nog steeds woonachtig. Voor de rest: Engeland, Luxemburg, Belgie, Frankrijk, Italie, Griekenland, Kroatie (toen nog Joegoslavie), Spanje, Duitsland, Denemarken, Polen, Tsjechie, Hongarije, Ijsland (al ben ik daar het vliegtuig niet uit geweest), Canada, Verenigde Staten, Venezuela ennuh .... alle landen waar je overheen vliegt op weg naar een van deze bestemmingen. Bewerkt: 27 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.