Jump to content

hier informatie


t453160

Recommended Posts

eerst en vooral vind ik het spijtig dat grand theft auto iv werknaam niet playstation 3 exsclusive is weet ge waarom de playstation 3 en xbox 360 moeten nu op de zelfde grafishe hoogte ziten volgens mij is playstation 3 sterker en nu moeten we op het nivea van xbox 360 werken zie maar naar saint row gta san andreas op playstation 2 is nog beter en nu het volgende ik heb informatie over grand theft auto iv werknaam zoo hep ik op een site gezien dat rockstar een intervieuw gaf ik zal het hier tijpen de informatie Over het aankomende GTA 4 zegt Rockstar in het intervieuw het volgende:

De nieuwe GTA zal fantastisch uitzien, maar dat mag geen wonder genoemd worden op de krachtigste console tot nu toe. Bij GTA 4 wordt een volledig nieuwe game, inplaats van zich alleen maar te richten op mooiere graphics. Wij zijn bezig een speciale engine te ontwikkelen die gebruik zal maken van de Cell en de RSX en Blu Ray en meerdere streams tegelijkertijd kan verwerken. Dat zal zorgen voor een heel realistische atmosfeer in de game.

(Komt hierdoor al het voordeel van Blu Ray boven water?)

De stad in GTA 4 zal gewoon weer geheel open en vrij te doorkruisen zijn, echter het totale gebied zal niet de omvang hebben van GTA SA, maar kleiner zijn, opgedeeld in iets kleinere wijken, maar daarintegen wel veel gedetaileerder zijn. Het voordeel is: mooie texturen en ieder voorwerp zal op een natuurlijke manier reageren,schiet je op bv een krat drank zal deze correct uitelkaar spatten. Ze willen bereiken dat alles in de stad zo uitziet en reageert zoals in het echte leven .

(Houd dit in dan GTA 4 (net als GTA 3 op de PS2) weer eerst op de PS3 verschijnt? Ik denk het wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gehoord dat Rockstar Games iets wou gebruiken bij de nieuwe GTA wat zo ook voor Table Tennis hadden gebruikt :Y

Hierdoor ziet GTA er net zo uit als de poppetjes die je bent in het spel Table Tennis, en dat is heel erg mooi :Y

(Houd dit in dan GTA 4 (net als GTA 3 op de PS2) weer eerst op de PS3 verschijnt? Ik denk het wel)

Ik neem aan vanwel ja, eerst komt het op de PS3, daarna op de Xbox360 en heel misschien op de PC :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook een bron of zuig je dit ter plekke uit je duim? Totdat je een betrouwbare bron geeft geloof ik er helemaal niets van.

Rockstar heeft gezegd dat ze de RAGE-engine gebruiken voor GTAIV, dus niet een nieuwe engine, zoals t453160 beweert.

Ook zeg je dat GTAIV op de krachtigste console tot nu toe uit komt, terwijl Rockstar toch echt heeft gezegd dat GTAIV tegelijk op de PS3 en Xbox360 verschijnt. Daar klopt je verhaaltje dus ook al niet.

Nee, voor zover je niet met een hele goede en betrouwbare bron komt, praat je onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

ronnie die informatie is van september 2005 en nu hebben die rotzaken van xbox 360 kunnen zorgen dat het niet playstation 3 exclusief is en nu moet gta iv op de zelfde tempo blijven als de xbox 360 en tot nu toe is de xbox 360 niet veel waard met zen online gedoe bah kijk maar naar saint row ter vergelijking met gta san andreas op playstation 2 er kunnen zelfs in de game saint row geen vliegtuigen kunnen bestuuren de xbox 360 heefd geen b iets ik weet het nemeer maar het komt er tog opaan dat ge nie kunt in een vliegtuig stapen en rond vliegen en voor gta zal er ook niet kunnen gevloogen worden denk ik op de xbox 360 eh alle tot hier mijn informatie ;)

en de bron is http://www.ps4focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=150 maar de informatie is wel van september 2005 had ik mischien niet moeten posten maar de helft van informatie is waar denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, maar waarom noem je Microsoft rotzakken..?

Wat is er mis met de Xbox360?

Ik vind het wel een goede console :Y

De besturing is fijn, het beeld is goed :Y

Ik vind het een top console hoor, niks mis mee.

En de PS3 word echt niet veel beter dan de Xbox360 denk ik..

Link to comment
Delen op andere websites

de toekomst zal het zegen of de playstation 3 wel of niet goed is maar in vergelijk met de playstation 2 en de gewone xbox is de playstation 2 beter bev qwa spellen enzo en de launch van xbox 360 was ook niet subliem eh

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet, ik vind de Xbox beter dan de PS2 kwa beeld :Y

Maar goed, zo heeft iedereen ze eigen mening over Games en Consoles :Y

Inderdaad, de launch van de 360 was niks, hij is veelste vroeg op de markt gekomen :Y

Ze hadden even moeten wachten en de 360 beter maken..

Microsoft wil alles snel klaar hebben!

Bewerkt: door Ronnie1987
Link to comment
Delen op andere websites

De XBOX 360 is de helft beter dan de ps2 maar de games van de ps2 worden wel steeds mooier! kijk nou bijvoorbeeld naar midnight club 3 dub edition en dub remix die zijn prachtig! wat de xbox 360 betreft is het gewoon een console met desgin maar aan kracht hebben ze niets gedaan, ik vind het ook stom dat ze hem ook uitbrengen op de XBOX 360 want de PS3 word veel en veel beterder dan de XBOX 360... misschien ziet hij er niet zo mooi uit als de 360 en is hij erg groot... dat moeit niet... het gaat tenslotte om de kracht van dat ding! kijk naar de processor van de ps3: 8 cores van 3.2 ghz! blue ray ondersteuning!

wat dat betreft is de ps3 gewoon veel beter!

nou... die bron ziet er een beetje vertrouwd uit... maar waarom maak je hier een topic over als je weet dat de info uit september komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...