niels123 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 als ik mijn sript wil runnen in 3dsmax krijg ik een fout : heb de sripts van gta gedownload en krijg een foutmelding heb alle stappeb juist gedaan zoals in wauzie's tutorail kan iemand mij helpen goetjes niels Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) heb je de mappen wel in de map gedaan C:\Program Files\3ds max7\scripts in de map scripts dan willen ze wel werken. dit had ik ook toen was ik nog maar een beginner en ik snapte er helemaal niks van. en oja heb je het ook uitgepakt met Winrar ?? Bewerkt: 14 juli 2006 door nick11123 Reageren
niels123 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik heb de map gedownload uitgepakt in de 3dsmax map en vervangen maar werkt nog steets nie ... Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hey, Lastig probleem hé? Deze fout heb ik ook eens gehad! Ga naar MAXScript en dan op runscript. Dan kun je een script kiezen. Doe dan eens geen DFF_SA.ms, maar iets waar DFF in staat. Als het goed is moet hij het dan doen... TcT MaFioSo Reageren
niels123 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 yeeeey nu lukt het thx a lot groetjes niels Reageren
niels123 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ok nu het gelukt is zit ik hier vast : klikbij stap 4 sceens altijd welkom groetjes niels Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Is héél veel screens ook goed? Hier vind je namelijk een VideoTUT over een model in SA zetten, kan je stap vier dus gewoon zien hoe het gedaan word Vragen in dat topic stellen. Mvg, Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ja, die TUT is een echte aanrader, voor mij maakte het dingen ook een stuk makkelijker! (Wazuup, je was nog wat vergeten in je TUT: de textures compressen!) Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ja, die TUT is een echte aanrader, voor mij maakte het dingen ook een stuk makkelijker!(Wazuup, je was nog wat vergeten in je TUT: de textures compressen!) Nee hoor, spoel maar eens door naar 7 minuten en 8 seconden Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.