Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Kan iemand uitleg en tips geven over deze missie? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Je moet in deze missie. Een Helikopter. Een Boot. Een Limo. En een Patriot neer knallen met een bazooka. Zo heb ik hem gehaalt. Schiet eerst de Limo neer. Daarna de Patriot. De boot die gaat heel sloom die die als laatst. Maar de als 3e de helikopter als de helikopter in het park is. Dan kan je hem makkelijk neerknallen. Ga daarna naar de kust een schiet de boot neer. Dan ga je terug naar die opdracht gever en je hebt de missie gehaalt. >>> Door Dizzee: Waar haal jij die boot vandaan? Je moet helemaal geen boot kapot schieten, enkel een limo, patriot en helikopter<<< Ik heb wel een boot kapot geschoten. Foutje van Wikigta. >>> Door Dizzee: Zeker geen foutje van wikigta, 100% zeker <<< Bewerkt: 17 juli 2006 door Roy S Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Nog tips? Het werkt nog steeds niet. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 WikiGTA -> http://nl.wikigta.org/index.php/False_Idol...City_Stories%29 >>> Door Dizzee: Aanvulling: Ander topic met tips Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je zou je save game kunnen posten als het echt niet lukt. Ik vind het de makkelijkste missie van het 2e eiland. Je kan ook met een AK-47 de helikopter neerknallen. Maar met een Rocketlauncher gaat het gewoon het makkelijkst. Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik speel op de ps2 dus kan ik gene savegame posten Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Mischien kan een vriend het voor je doen die LCS heeft. Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ja, misschien wel. Ik zal ff rondvragen. Reageren
VforV Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 >>> Door Dizzee: Waar haal jij die boot vandaan? Je moet helemaal geen boot kapot schieten, enkel een limo, patriot en helikopter<<<Ik heb wel een boot kapot geschoten. Foutje van Wikigta. Géén foutje van WikiGTA. Als je goed luisterde in het missiefilmpje zag je dat die gangster eerst per boot van Portland naar Staunton komt en in Staunton overschakeld naar een bullet-proof Patriot en vervolgens verder rijdt. Reageren
big brunelli Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 haal gewoon een rocket launcher bij phil cassidey, en ga naar de LCFR studio, wacht daar op de 2 auto's en vernietig ze met de rocket launcher, ga dan naar de achterkant van het gebouw en de helicopter zal aankomen vernietig hem voor hij land. good luck Reageren
Lord of War Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Het is gelukt. Het was erg makkelijk, ik was anders altijd te laat of ik kon LCFR Radio niet vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.