Jump to content

welke leeftijd?


killing you

welke leeftijd moet gta hebben?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. welke leeftijd moet gta hebben?

    • 18+
      11
    • 16+
      29
    • 12+
      32
    • 10+
      12


Recommended Posts

Ik zal wel de furie van iedereen hier op de nek halen, maar 18+ lijkt mij een prima grens. GTA is niet bedoelt voor kinderen. Ouders die anders oordelen mogen het best voor hun kinderen kopen, maar die beslissing ligt niet bij minderjarigen.

Das echt iets voor iemand die misbruik maakt van zijn leeftijd, het zelfde geld voor sigaretten, je bent 14, er verlsaafd aan, maar je mag ze nog niet kopen omdat je nog niet 16 bent, dat vind ik het afnemen van iemand zijn hobby.

Ik weet dat roken geen hobby is maar gta wel gelukkig krijg ik GTA zo mee

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • Robin2130

    2

  • Tim14

    2

  • killing you

    2

Ik vind dat er helemaal geen jaargetal op moet Bijna niemand vind het echt belangrijk alleen 1 ding is wel handig als je een bloederig spel zoekt moet je kijken bij 18+ of 16+ maar als ik moest kiezen voor GTA vind ik 10 + speelde zelf toen ik 6 was

Gtaloser

Link to comment
Delen op andere websites

Precies, maar ik vind 3+ ook wel een beetje ver gaan natuurlijk, SA is ook een bloederig spel, je moet er maar tegen kunnen en zo niet moet je dit soort spellen niet kopen, R* beslist de leeftijd niet, dat doet een 1 of andere instantie dat ELSPA heet volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Das echt iets voor iemand die misbruik maakt van zijn leeftijd

Dank je.

Ik ben voor de grens van 18 jaar om gedonder te voorkomen van minderjarigen waarvan hun overmatig geweld aan rockstar toegeschreven wordt. Na 18 jaar zijn ze toch echt zelf verantwoordelijk voor hun daden. Wanneer iemand onder 18 jaar zo graag GTA wil hoeft dat geen probleem te zijn, maar omdat hij onder de verantwoording valt van zijn ouders zullen die erover moeten beslissen. Ik zie het probleem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg 12+, waarom 16+? Rond de 16+ en hoger zijn er nog weinig mensen die GTA spelen, de meerderheid speelt het al als ie 13 is of iets ouder.

En zo geweldadig en grof is GTA toch ook weer niet? Kijk bijvoorbeeld films op tv, nog groffer dan GTA en die zijn ook voor 12+ en soms nog wel voor alle leeftijden dus ik zeg 12+ niemand houdt ze toch tegen om GTA niet te spelen voordat ze 16 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
18+ is te overdreven.

12+ te jong

Ik zeg 16+

(Al speelde ik het op m'n negende ook B) )

ik geef je ook gelijk maar ze mogen gee wet maken dat je bv het spel maar mag aankopen vanaf je 16 ik zou mischien ook zeggen speel het als je er tegen kunt ;)

grtz dark

Link to comment
Delen op andere websites

18+ is te overdreven.

12+ te jong

Ik zeg 16+

(Al speelde ik het op m'n negende ook B) )

ik geef je ook gelijk maar ze mogen gee wet maken dat je bv het spel maar mag aankopen vanaf je 16 ik zou mischien ook zeggen speel het als je er tegen kunt ;)

grtz dark

Nu haal je weer een oude topic naar boven!

Maar ontopic:ik vind ook beter +16.

Link to comment
Delen op andere websites

vrolijk pasen gtagamers

Ik vind 18+ wel goed agal ben ik 14 ik krijg die spellen zo mee pas in een Intert*ys foldertje stond gta vice city met een logo 3+daar hadden ze volgens mij een fixe boete voor gekregen ( Limburg, Venlo ) ik vind gta echt te cool hier kun je al je ageresive gedachte kwijt door een gewone burger de kop in te slaan en dat niet te doen bij klasgenotjes ;)

Greets. Biohazard1990yakuza

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...