Jump to content

Voor meisjes ?


Natalie

kunnen meisjes ...  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. kunnen meisjes ook gta san andreas spelen ?

    • ja
      58
    • nee
      7


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Natasja24

    4

  • nick11123

    2

  • Curtis Jackson

    2

  • Natalie

    1

hey ik ben ook een meisje(volwassen vrouw eigenlijk)ben 24 jaar en speel vanaf dat deel 3 uit was

GTA.En ik vind het een te gek spel.Ben nu bezig met San Andreas voor de 100 procent uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat dit topic een beetje hetzelfde is al dit. Het is mischien algemener, maar ik denk dat het op het zelfde neer komt. ;) Zelf vind ik het wel leuk dat meisjes Gta San Andreas spelen. :) Kijk naar ons Superlid Dutchy3010. Zij kent veel van Gta, het is wel eens leuk dat er een meisje op het forum is die iets van Gta kent.:)

Dus ik vind het best wel leuk dat meisjes Gta San Andreas spelen. ^_^

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Heey Nathalie,

We zijn allemaal maar een mens, alleen ander geslacht, dus waarom zou jij het niet kunnen?

Ik weet zeker dat jij bij sommige mannelijke leden zelfs meer dan GTA weet dan hen.

Of je nou een meisje of jongen bent, maakt dus niks uit.

Het hangt er gewoon vanaf hoeveel kennis je van GTA hebt, hoe vaak je het speelt, en wat je er eigenlijk van kent.Als je er niet veel ervaring van opdoet ofzo, heb je automatisch ook minder geheugen over GTA en lijkt het of je er minder van kent.

Kort samengevat, of je nou meisje bent of jongen, je GTAkennis hangt meestal van jezelf af..

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier al eens eerder is gemeld is er al een soortgelijk topic hierover. Dit dus. Het topic is van ons actiefste meisje die ook SL is namelijk Dutchy3010. Haar slogan is "Al zijn meisjes nog zo fel, gamen kunnen ze toch wel!" :) . Jullie moeten een campagne starten voor de meisjes die onderschat worden in het gamen :puh: .

Ontopic: Natuurlijk heb je gelijk, meisjes kunnen ook gamen. Het hangt gewoon af van je intresses. Er zijn ook jongens die niet kunnen gamen. Dan zijn er natuurlijk ook meisjes die kunnen gamen. In sporten is het hetzelfde. Sommige meiden kunnen heel goed voetballen. Sommige mannen kunnen er niets van. :)

Maar als ik naar de poll kijk tot nu toe is het unaniem "Ja"! Dus ik denk dat je niet de enige bent die het denkt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang een meisje er veel motivatie in heeft is ze net zo goed als een gemotiveerde jongen!! :Y

Daar ben ik het helemaal mee eens. Meiden kunnen net zo goed schieten of iemand uit auto trekken in GTA als jongens.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja eigenlijk is het zo dat meisjes volgens onderzoek een betere hand-oog coördinatie hebben dan jongens.

In die zin zouden meisjes dus beter zijn in GTA maar ook andere games dan jongens.

In mijn ogen moet ieder mens lekker doen wat hij/zij wilt, zolang andere er maar geen last van hebben.

Als meisjes willen gamen, nou ja dan gaan ze gamen. Willen ze dit niet dan houdt ik ze ook zeker niet tegen.

Wat mischien wel een nadeel is voor meisjes is dat er gewoon mensen zijn die er scheef tegen aan kijken als ze horen dat een meisje van gamen houd. In mijn ogen moet je gewoon iedereen in zijn waarde laten dus ook meisjes die aan het gamen zijn.

Aan de andere kant vind ik ook dat als een jongen op ballet wilt, dat je hem daar ook gewoon lekker in moet laten gaan. ;)

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

nou als meisjes gta een stom spel vinden: :-( Ik vind het juist een gaaf spel.Ik vind ze

alle 3 leuk.Bij GTA San Andreas was ik al in Las Venturas alleen ben ik nu helemaal opnieuw beginnen

wil hem voor 100 procent uitspelen

Link to comment
Delen op andere websites

nou als meisjes gta een stom spel vinden: :-( Ik vind het juist een gaaf spel.

Mensen zijn nou eenmaal verschillend, sommige meisjes vinden het leuk en sommige niet. Het maakt echt helemaal niet uit of je nou een jongen of een meisje bent. Mijn buurmeisje speelt ook regelmatig San Andreas. :Y

Ook de leeftijd maakt niet uit. Mijn opa heeft ook wel eens San Andreas bij mij gespeeld, en hij vond het leuk. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...