Dynamic Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: R&B Babes Soort design: Signature Size design: 350 x 130 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo Snel mogelijk Mijne komt zo mag ik wel andere renders erbij enz. Mijne: Bewerkt: 16 juli 2006 door Dynamic
NandroDavids Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik wil het wel weer eens proberen...mag ik of ben ik geen partij voor je? Bewerkt: 16 juli 2006 door NandroDavids
Dynamic Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Zou een mod de topic titel willen veranderen in: Dynamic Vs. NandroDavids Want ND heeft hem al klaar en gaat hem posten als hij online is Bewerkt: 16 juli 2006 door Dynamic
NandroDavids Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Hier zijn beide deelnemende signatures: Dynamic: NandroDavids: Veel succes, Dynamic! Het stemmen kan beginnen; moge de beste winnen! (Niet bedoelt als rijmpje, dat zie ik nu ook pas...)
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Dynamic, ziet er veel duidelijker uit.
erterer0 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Nandro Davids, de meiden van Dynamic zijn er lelijk ingezet! Maar tog, KUTGW
DenkaanHenk Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dynamic ziet er veel duidelijker uit zijn Sig.
Lord of War Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik vind die van Dynamic wat 'gewoon', en vind hem niet zo mooi. Die van NandroDavids ik al wat meer aan gewerkt en ik vind die mooier stem: NandroDavids
King Room Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dynamic Die is veel duidelijker dan die van NandroDavids!! Wie is het eigenlijk Nandro? Maar goed stem: Dynamic
Ruurd31 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik stem op NandroDavids. Ik vind die van Dynamic niet zo supergoed, die 'meiden' lijken wel op het plaatje gezet, zodat ze ervoor staan. VOlgens mij is het het idee om zo'n echt mogenlijk plaatje te maken met photoshop en coole effecten. Helaas lukte dat bij Dynamic net niet. Verder moet ik wel vertellen dat ik die van NandroDavids ook wel cool vind, lekker wijf, dat is altijd belangrijk. Verder heb je een mooie deel gepakt van haar gezicht, lekker lekker Verder moet ik je vertellen dat ik hket lettertype onduidelijk vind maar voor de rest een mooie groene gloed daar houd ik wel van. Die gloed heeft Elize binnenkort ook hoor NandroDavids, gekregen van mij! Vandaar de stem op NandroDavids.
NandroDavids Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Kom op mensen, dit topic zakt veel te ver weg. Dit is de laatste dag om te stemmen in deze battle, en het staat momenteel 3 - 3, dus het zou fijn zijn als iedereen nog even zijn stem uitbrengt, zodat er een winnaar uit de bus komt...
demontventoux Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Stem: NadroDavids Hij is misschien wel wat onduidelijk maar dat maakt hem ook wel speciaal. Ook de haarlok juist voor het gezicht vind ik knap gedaan. Dynamic, is ook zeker niet slecht, maar ik vind de mieden er een beetje slecht ingezet. Ook de tekst Ciara Ft. Beyonce vind ik op niets slaan.
SilverDust Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Dynamic ziet er veel duidelijker uit zijn Sig. Daar ben ik het mee eens
P-Jamma Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Hmm, mijn Stem gaat denk ik toch naar Dynamic... Het was op zich even twijfelen, aangezien ik Dynamics lettertype niet egt mooi vind.. Maar NandroDavids design, ziet er weer wat "makkelijker" uit. Een lichtere kleur, zoals bijv. Oranje, had misschien mooier geweest om als hoofdkleur te gebruiken ... Dus 1 punt erbij voor Dynamic .. Succes alletwee!
Mazzeltje Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Mijn stem gaat naar: Dynamic Hij ziet er iets leuker uit. En wat voller.
Recommended Posts