Jump to content

Dynamic Vs NandroDavids


Dynamic

Recommended Posts

Mijn stem gaat ook naar NandroDavids

De renders van dynamic passen totaal niet bij de achtergrond, waardoor het er een beetje fake uitziet. Ziet er ook uit alsof het met paint is gemaakt. Bij nandrodavids voelt het meer aan als één geheel. Ik prefereer ook het lettertype boven dat van dynamic.

Sorry dynamic, maar ik vind dit maar een knip en plakwerkje :N

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat ook naar NandroDavids

De renders van dynamic passen totaal niet bij de achtergrond, waardoor het er een beetje fake uitziet. Ziet er ook uit alsof het met paint is gemaakt. Bij nandrodavids voelt het meer aan als één geheel. Ik prefereer ook het lettertype boven dat van dynamic.

Mee eens, en totaal niets aan toe te voegen... :)

Stem gaat naar Nandrodavids dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op NandroDavids. Ik vind die van Dynamic niet zo supergoed, die 'meiden' lijken wel op het plaatje gezet, zodat ze ervoor staan. VOlgens mij is het het idee om zo'n echt mogenlijk plaatje te maken met photoshop en coole effecten. Helaas lukte dat bij Dynamic net niet. Verder moet ik wel vertellen dat ik die van NandroDavids ook wel cool vind, lekker wijf, dat is altijd belangrijk. Verder heb je een mooie deel gepakt van haar gezicht, lekker lekker :puh: Verder moet ik je vertellen dat ik hket lettertype onduidelijk vind maar voor de rest een mooie groene gloed daar houd ik wel van. Die gloed heeft Elize binnenkort ook hoor NandroDavids, gekregen van mij! :puh: Vandaar de stem op NandroDavids.

Daar ben ik nu eens helemaal mee eens;

Mijn stem gaat naar NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...