Jump to content

Camera


kdgroot

Recommended Posts

Welkom op het forum kdgroot,

Dat klopt. In Vice City zit geen Camera. Je kunt hem alleen krijgen bij de missie: Martha’s Mug Shot . Daar moet je een paar foto's maken en daarna gaat ie weer weg. Je kunt hem nergens vinden.

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de mod(ificatie) gevonden en je kan hem 'hier' downloaden op GTAGames.nl je moet je wel even aanmelden of inloggen. Je kan er verschillende dingen mee doen zo kun je speciale Camera standen inscakelen. Ik heb het ook al een tijdje niet meer gebruikt maar volgens mij schakel je de camera in met de 9 op de muispad. En met de toetsen op de numpad (Rechter cijfer vak) kun je de camera's draaien en bij- stellen. Let op dit wil alleen maar in een vliegtuig of heli- copter ik weet ook niet of het bij deze Camhack ook werkt om de camera te gebruiken als je loopt, maar dat moet je maar even bekijken in dat pakket wat je op GTAGames kan downloaden zit en readme. Het geheel is verpakt in een .zip of .rar Archive deze kun je openen met het programma Winrar of Winzip. Verder moet je de readme even lezen, want daar staan aardig veel opties in het is ook slim om die Readme uit te printen, want dan is het onder het gamen makkelijker te gebruiken. Let wel op als je het wilt gebruiken moet je dat bestand (VcCamhack) wel aan laten staan, anders gaat het niet werken. Verder weet ik er ook niet veel over te vertellen, verder kun je er hele mooie foto's van maken bijvoorbeeld.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem niet zomaar los vinden in: 'Vice City'. Je kan hem alleen krijgen in de missie: 'Martha's Mug Shot' in die missie moet je Candy Suxxx bespioneren, want ze heeft een afspraak met een andere persoon. Je moet dan Foto's maken daarom heb je dat Foto toetsel nodig. Als je die Foto's hebt moet je het Fototoestel helaas weer terug geven. Dus je kan hem nergens vinden en je kan hem ook normaal nergens gebruiken. Alleen in de al eerder genoemde missie is hij bruikbaar. Dus ik raad je toch maar aan die CameraHack te gebruiken die werkt net zo goed, maar je Foto's worden daarmee natuurlijk niet opgeslagen. Daarvoor kun je een programma gebruiken zoals Fraps. Deze kan je bijvoorbeeld 'hier' downloaden. Het is erg makkelijk te gebruiken je instaleert het programma en je zult nu een emoticon op je bureablad krijgen. Start daarmee Fraps op laat hem aan staan onder het gamen, als je een screen wilt nemen druk je op F10 de screen zal dan in de map: 'Lokaal Station > Fraps' komen te staan. Die Screens kun je uiteraard weer voor andere doeleinden gebruiken, maar je kan meer je kan ook een video maken met Fraps dit doe je emt F9, druk hem in en de video- opname begint, als je de Video- opname wilt stoppen moet je nogmaals op F9 drukken. Ook word de FPS (Frame Per Seconde) gemeten die zie je rechts/links boven in beeld. Ik heb ook nog even een screen gemaakt van het programma Fraps. Die vind je hieronder, verder wens ik je veel succes met het nemen van je fotos/screens. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust, want daar zijn ze immers voor. :cya:

frapsso9.th.png

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Die camera kan je inderdaad alleen gebruiken in Martha's Mug Shot, de reden dat er wel één in GTA SA zit waarmee je echt foto's kan maken is omdat er zoveel spelers hebben gereageerd dat je de camera in Vice CIty alleen in die missie had.

Anyway, foto's maken met Fraps is inderdaad heel makkelijk maar de meeste mensen gebruiken in SA de ingame camera omdat dat "leuker" is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een screen maakt van een situatie in SA staat (als je die ingesteld hebt) ook je raderschermpje op de foto en je statusbalk rechtsboven. Met een foto via de camera is dat niet het geval. Bovendien, en dat is wel belangrijk, staat als je de camera gebruikt CJ natuurlijk niet op de foto. En het laatste voordeel van de camera is dat je kunt inzoomen op een object, hetgeen met een screen niet mogelijk is.

Een groot verschil bestandstechnisch is ook nog dat een foto direct wordt opgeslagen in een mapje met een unieke bestandsnaam. Als je een screen maakt moet je die daarna knippen --> plakken in Paint (ofzo) en daarna met de hand opslaan 8)

Link to comment
Delen op andere websites

oke, maar ik vind het nog steeds vaag dat je in Vice City de cammera niet kunt gebruiken terwijl het wel met een missie wordt gebruikt. Je zou dan verwachten dat ze die teminste ergens neerleggen dat je hem kunt gebruiken.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De foto's die je in de missie moet maken, worden ook niet ergens opgeslagen, je hoort alleen klik-flits en klaar, drie keer dezelfde foto, terugbrengen en de missie is voltooid. De camera werkt excact hetzelfde als de sniper, met verschil dat je een ander vizier hebt, en er dode als resultaat is als je op de schiet-knopt duwt. Je kunt dan de redenen gaan bedenken dat de mogelijkheid van foto's maken er toen nog niet was, dat er geen tijd meer voor was, dat ze er geen zin in hadden, dat ze het vergeten zijn of iets dergelijks, je komt toch nooit achter die reden, je hebt beschikking over 12 foto's, je kunt na de fotosessie ook gewoon naar de Pay 'N' spray gaan, en dan met je camera erop uittrekken, er is toch geen limiet qua tijd meer of iemand waar je bij in de buurt moet blijven. De foto's die je maakt worden echter nergens opgeslagen.

@ GTA-Sheep: In SA kan je wel zélf op de foto staan, als je het door je gangmembers laat nemen, vergeten?

>>> Door GTA-Sheep: :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...