Jump to content

zoek tornado


RedNeck

Recommended Posts

kan iemand mij helpen ik zoek de auto: Tornado

ik kon hem alleen vinden toen ik nog tegen de vagos kon gangfighten omdat het hun gangcar is

ik heb al op wikigta gekeken maar daar staat dat ie nergens rijd

weet iemand misschien een manier hoe ik deze auto kan vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle Vagos gebieden al hebt overgenomen, zal het moeilijk worden. De Vagos zijn namelijk de enige die in deze wagen rijden. Anders kun je er geen meer krijgen.

Mocht er nog een klein geel gebiedje op de kaart staan, ga daar dan even kijken. Dan vind je hem (bijna) zeker. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij rijd meestal gewoon rond in de Vagos hood, Dat is East Beach, Los Flores, Los Colinas en in de buurt van Playa Del Seville. Ik zie ze best vaak rijden. Ze rijden dus in het oosten van Los Santos. Volgens mij heeft hij ook geen vaste vindplaats zoals jezelf al zei.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben voor WikiGTA destijds de broncodes uit het spel "gesloopt" om alle vindplaatsten in kaart te brengen. Echter: we hadden al eens een Vortex gevonden die nergens vermeld stond en hebben ontdekt dat er behalve de SCM file en de binaire IPL (dat waren de termen die PatrickW en JGuntherS beter snapten dan ik :)) ook nog blijkbaar andere files verantwoordelijk zijn voor het spawnen van voertuigen. Het zou dus kunnen dat er wel degelijk nog een paar vaste vindplaatsen zijn die we met zijn allen nog niet kennen. Mocht die Tornado daar inderdaad standaard staan hoor ik het graag, want dan zet ik hem op WikiGTA :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De tornado staat dicht bij je safehouse in El corona

ergens in een oprijlaantje dichtr bij waar cesar woont :)

[mislukt plaatje][/url]

ben wel niet zeker of het het bolletje is of de onopgevulde cirkel :{

Ice Banana, je zegt dat daar Cesar woont. Cesar woont ergens anders hoor. Dit is bij Emmet, waar je leert schieten.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...