johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 aan wie? weet iemand hoe die muziek heet? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Johan, Je eerste nummer heet Hamster Dance in het Runescape filmpje blijkbaar uitgevoerd door Hampton The Hamster GTA SA Filmpje; Het eerste liedje herkende ik niet maar " i wanna puff puff ..." herkende ik , dat liedje heet; Mr. Puta - Green Stuff Asjeblieft! Bewerkt: 15 maart 2008 door Ice Banana Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand het liedje, dat in de clip zo'n soort Sesamstraat puppet zit. Hij zit in een kantoortje, en zit te headbangen enzo. Tis een gele pop. Edit, en het is een eentonig liedje zeg maar. Bewerkt: 15 maart 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Woah ik weet zeker wat je bedoelt, de clip is absoluut geil Mr. Oizo - Flat Beat Bewerkt: 15 maart 2008 door Ice Banana Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Woah ik weet zeker wat je bedoelt, de clip is absoluut geil Mr. Oizo - Flat Beat Dankje, ben ik al een tijdje naar opzoek GW ! Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) weet iemand wel hoe het 2de liedje heet? ohja als ze her slim zijn:: check this topic Bewerkt: 15 maart 2008 door johansforum Reageren
أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 weet iemand die van gamekings Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 nee? weet iemand wel hoe het 2de liedje heet?ohja als ze her slim zijn:: check this topic Reageren
أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 yo johansforum leuk echt ales over gta het enige forum wat daar statt behavle registreren is 'alles wat niet mer de gta reeks te maken heeft' Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 yo johansforum leuk echt ales over gta het enige forum wat daar statt behavle registreren is 'alles wat niet mer de gta reeks te maken heeft' je moet je eerst registeren voordat je overal toegang tot krijgt dus als je je registreerd dan zul je een hoop meer zien Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ok ga ik doen ok maar als je ook ingelogt bent klik dan op forum>lees dit snel! en lees het maar eens! Reageren
أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ok ga ik doen ok maar als je ook ingelogt bent klik dan op forum>lees dit snel! en lees het maar eens! ik kan me niet registeren Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 @Johansforum en ietswat slecht leesbaar Arabisch lid: Wellicht kunnen jullie even MSN-adressen uitwisselen, want anders gaan we wel heel erg offtopic. Graag het doel van het topic zo veel mogelijk blijven volgen Dank!!! Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 @Johansforum en ietswat slecht leesbaar Arabisch lid:Wellicht kunnen jullie even MSN-adressen uitwisselen, want anders gaan we wel heel erg offtopic. Graag het doel van het topic zo veel mogelijk blijven volgen Dank!!! alles wat jij zegt, doe ik! hoe heet het 2e liedje bij deze clip? Deze clip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.