Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ja jongens, ik kom weer met een moeilijke opdracht voor jullie.

Ik ben opzoek naar een liedje wat ik vanmorgen op de fiets had gehoord. Het liedje is in genre: Rap, R&B en begint met een heksenlachje. Bij het refrein word het laatste woord 3x herhaald. Ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop dat jullie er iets meekunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens, ik kom weer met een moeilijke opdracht voor jullie.

Ik ben opzoek naar een liedje wat ik vanmorgen op de fiets had gehoord. Het liedje is in genre: Rap, R&B en begint met een heksenlachje. Bij het refrein word het laatste woord 3x herhaald. Ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop dat jullie er iets meekunnen.

Haha, iets meer uitleg misschien? :puh: Als je niks meer van de tekst weet, kun je dan misschien wat andere info geven? Is het een vrolijk liedje, of juist een verdrietig liedje? Wat voor soort beat had het? Maarja, het eerste wat me te binnen schoot met ''heksenlachje'' en rap, is Feel Good Inc., van Gorillaz ft. De La Soul (bij die clip begint het echte liedje trouwens pas bij 0:16 :puh: ). Als het die niet is, geef ff wat meer info a.u.b.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje en het begin van het liedje hoor je dit!

No side of improving will I (..) song but I just ain't/can't moving!

Het is nog geen oud liedje en je hoort een akoestische gitaar in het begin! En dan 4 seconden daarna begint hij te zingen. Een man dus.

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje en het begin van het liedje hoor je dit!

No side of improving will I (..) song but I just ain't/can't moving!

Het is nog geen oud liedje en je hoort een akoestische gitaar in het begin! En dan 4 seconden daarna begint hij te zingen. Een man dus.

?
Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens, ik kom weer met een moeilijke opdracht voor jullie.

Ik ben opzoek naar een liedje wat ik vanmorgen op de fiets had gehoord. Het liedje is in genre: Rap, R&B en begint met een heksenlachje. Bij het refrein word het laatste woord 3x herhaald. Ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop dat jullie er iets meekunnen.

Haha, iets meer uitleg misschien? :puh: Als je niks meer van de tekst weet, kun je dan misschien wat andere info geven? Is het een vrolijk liedje, of juist een verdrietig liedje? Wat voor soort beat had het? Maarja, het eerste wat me te binnen schoot met ''heksenlachje'' en rap, is Feel Good Inc., van Gorillaz ft. De La Soul (bij die clip begint het echte liedje trouwens pas bij 0:16 :puh: ). Als het die niet is, geef ff wat meer info a.u.b.

Dankje, dat is hem. Wow, dat je het zo kon vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje en het begin van het liedje hoor je dit!

No side of improving will I (..) song but I just ain't/can't moving!

Het is nog geen oud liedje en je hoort een akoestische gitaar in het begin! En dan 4 seconden daarna begint hij te zingen. Een man dus.

?

Dat is hem!:D Dank je!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen filmpje ervan...

Maar kan het een beetje uitleggen het is een nederlands nummer dit zingt hij zoeits ''Ga met me mee naar de (idk) zo word mijn pijn en dan weet ik het niet meer ze kijkt in de avond of savends of in de nacht naar de maan het is heel moeilijk maar meer weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...