Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.

Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.

Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie

Alvast bedankt!

I'm walking on sunshine misschien?

Nee, jammer. Het woord zelf zit er wel in maar h't is het niet. En er zit ook geen Jeckyll and Hide-melodie in :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.

Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie

Alvast bedankt!

Dat is Milk Inc. - Sunrise. Omdat je het over een Jeckyll & Hyde-melodie hebt zul je wel de Jeckyll & Hyde Radio Mix van dat nummer bedoelen, maar op een paar samples na verschilt die niet van het origineel, welke ik zelf overigens mooier vind.

:bier: Nuke[NL]

Edit: Ik weet het, ik ben gewoon goed :engel:

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.

Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie

Alvast bedankt!

Dat is Milk Inc. - Sunrise. Omdat je het over een Jeckyll & Hyde-melodie hebt zul je wel de Jeckyll & Hyde Radio Mix van dat nummer bedoelen, maar op een paar samples na verschilt die niet van het origineel, welke ik zelf overigens mooier vind.

:bier: Nuke[NL]

Wow geweldig dat je het kan vinden met de verkeerde hint :7

Link to comment
Delen op andere websites

En meteen heb ik zelf ook weer een vraag: hoe heet het nummer dat je in de eerste 6 seconden van het onderstaande filmpje kunt horen? Het is al een ouder nummer, gezien het feit dat de nieuwste release van Future Trance al volume 42 is.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kent Die Hard 4.0 he,

Iets voor de credits zie je een heli, dan begint een nummer en wie weet welke nummer dat is, zal ff op youtube iets zoeken.

Alvast bedankt

Greetz

@Mania, wat is dat voor een dier op je avatar ? struisvogel?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik ga even gretig gebruik maken van dit toppic:

Ik zoek een liedje vanwaar de clip als volgt gaat:

Een man komt een wachtruimte binnen van de dokter. Hij ziet een tijdschriftje liggen met Stunts op.

Ik denk dat hij dan in slaap valt en droomt dat hij die stunts doet. Je ziet dus bijvoorbeeld dat hij valt van een gebouw en daar dan zit , volledig in tape's en gips. Dat hij gaat stunten met een auto enzoverder. Ik denk zelfs ook een scéne waar ze elkaar inbeuken met fake stoelen en suikerglas.

Nou, als iemand mij hier zou kunnen bij helpen. Graag :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...