Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek het liedje david bowie 'Fascination'

Ik hoor het al in gta iv maar als ik het in youtube intik krijg ik geen resultaten.

ergens heb ik gelezen dat dit liedje nooit daadwerkelijk is uitgevoerd. Maar ik hoor het nog wel in gta iv.

dus kan iemand het liedje voor me proberen te vinden ?

Bij voorbaat dank,

Ik was voor de lol even via via gaan zoeken voor je. Zo kwam ik erachter dat hij hernoemt was. Hier is het orgineel als het goed is.

http://www.youtube.com/watch?v=aKI2c4ir8IE

Delen op andere websites

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Van een liedje dat ik al heel lang zoek heb ik de lyrics eindelijk gevonden op internet (als het de goede is).

Link van lyrics

Alleen het probleem is dat ik nergens het lied kan downloaden, op youtube kan ik hem niet vinden, op limewire niet, zelfs op itunes kan ik hem niet vinden..

Weet iemand misschien waar die mp3 te vinden is?

Delen op andere websites

Van een liedje dat ik al heel lang zoek heb ik de lyrics eindelijk gevonden op internet (als het de goede is).

Link van lyrics

Alleen het probleem is dat ik nergens het lied kan downloaden, op youtube kan ik hem niet vinden, op limewire niet, zelfs op itunes kan ik hem niet vinden..

hier!

Delen op andere websites

Link van lyrics

hier!

Heb net eindelijk het lied via limewire gevonden (limewire staan altijd andere bestanden op dus toeval dat het net wel erop stond). En zoals ik al dacht toen ik die 30 seconde preview hoorde op die site, het lijkt neit eens op het lied wat ik zocht :-(

Ik stuk wat ik zoek gaat namelijk zoiets:

me me me me me [geluidje] oh oh oh oh oh, come on dance dance dance dance Zoiets ging het dacht ik

(woorden me, oh en dance worden heel snel achter elkaar ''gezongen'')

Die lyrics leek er wel beetje op maar totaal niet zelfde stijl als dit lied.

Dat lied dat ik zoek is een dance nummer.

Bewerkt: door Gta-killer
Delen op andere websites

Dan denk ik aan The Creeps van Fedde Le Grand :

Dankje :tu: , is inderdaad die ik zocht. En hoor nu trouwens dat ze niet me en dance zingen, wat ik de hele tijd in google aan het zoeken was :7

Maar hartstikke bedankt :D

Bewerkt: door Gta-killer
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe dat Elvis achtige liedje heet in de intro van Viva La Bam. (matige serie trouwens) Het gaat om dat stukje dat al die namen voorbij komen van Bam, April, Phil etc. hier kan je een aflevering met intro vinden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...