Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

@ AwiVC, bedankt dat is hem! Zat ik er toch mee in de buurt, alleen moest Wonderful ''world'' ''days'' zijn ^_^

Als jij dat nummer een house nummer vind moet jij nog eens goed het verschil tussen house en happy hardcore leren :7

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

@ AwiVC, bedankt dat is hem! Zat ik er toch mee in de buurt, alleen moest Wonderful ''world'' ''days'' zijn ^_^

Als jij dat nummer een house nummer vind moet jij nog eens goed het verschil tussen house en happy hardcore leren :7

Hardcore, en daarbij dus Happy Hardcore, is onderdeel van House..

Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore, en daarbij dus Happy Hardcore, is onderdeel van House..

Het is niet onderdeel van house, het is ontstaan uit house.

Dat wil absoluut niet zeggen dat het op elkaar zou moeten lijken..

De mens is toch ook uit vissen ontstaan (via lange cyclus, is maar theorie maar wel goed voorbeeld ;) ) en lijkt de mens op een vis?

Happy hardcore lijkt dan wel iets meer op house dan gewone hardcore, maar er zit nog steeds zeer groot verschil in.

Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore, en daarbij dus Happy Hardcore, is onderdeel van House..

Het is niet onderdeel van house, het is ontstaan uit house.

Dat wil absoluut niet zeggen dat het op elkaar zou moeten lijken..

De mens is toch ook uit vissen ontstaan (via lange cyclus, is maar theorie maar wel goed voorbeeld ;) ) en lijkt de mens op een vis?

Happy hardcore lijkt dan wel iets meer op house dan gewone hardcore, maar er zit nog steeds zeer groot verschil in.

"House-muziek" is muziek die digitaal gemaakt is, "House" heeft 2 subgroepen, Mellow en Hardcore, happy hardcore is meer mellow dan dat het hardcore is maar daarom nog wel onderdeel van House..

Link to comment
Delen op andere websites

@ AwiVC, bedankt dat is hem! Zat ik er toch mee in de buurt, alleen moest Wonderful ''world'' ''days'' zijn ^_^

Als jij dat nummer een house nummer vind moet jij nog eens goed het verschil tussen house en happy hardcore leren :7

Wat maakt het uit, het ging me alleen om het nummer. Is het nou perse nodig om in ene zo'n discussie te houden, of het nou house of happy hardcore of misschien wel gecombineerd is :7 ?

Btw: je hebt meerde varianten van het nummer ''Wonderfull Days'', je hebt inderdaad een hardcore variant en een house variant:

Dit vind ik eerder house met een heel klein beetje hardcore:

Charly_Lownoise___Menthal_Theo___Wonderfull_Days.mp3 (kon geen youtube filmpje vinden)

Dit is een echte hardcore variant in het refrein:

PS:

Happy Hardcore

Happy Hardcore is de vrolijkere variant van de Hardcore house, getypeerd door vrolijke (vrouwen)zang, zoetsappige teksten en een Beats Per Minute dat tussen de 165 en de 180 ligt. Happy Hardcore houdt de karakteristieke 4/4 beat aan, in tegenstelling tot andere vormen van hardcore.

Ontstaan

Tijdens verschillende house-rages rond 1990 ontstonden herhaaldelijk meer commerciële stromingen, die de house-beats aankleedden met gemakkelijk in het gehoor liggende melodieën en sounds.

Bron: wikipedia

Sorry hoor, ik had niet verwacht dat er leden zich aangetast voelde kwa muziek benaming ^_^ Ik zal de volgende keer er wel op letten of het nou happy house hardcore is of happy hardcore of alleen house. Tevens had ik alleen die computer gemaakte stem in mijn hoofd, in plaats van welke deun het nou precies was :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje van The Partysquad maar ik zou in godsnaam niet weten hoe die heet.

Ik ken de teskt niet echt maar het is wel uit de TMF Awards die ze een keertje als openeing hebben gezongen.

Bedoel je

liedje (kan geen ander filmpje vinden :7 )?

Volgens mij is dat gewoon Tmf Awards 2006 Anthem ofzo...

Edit: Wikipedia:

In 2006 zorgt The Partysquad samen met Extince, Jacqueline Govaert en Caprice voor de opening van de TMF Awards 2006. In de weken daarna is er zoveel vraag naar de single, waarop TMF besloot dat de single exclusief te downloaden werd. Op 9 december kwam de single op basis van alleen downloads binnen op nummer 4 in de Single Top 100.
Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje van The Partysquad maar ik zou in godsnaam niet weten hoe die heet.

Ik ken de teskt niet echt maar het is wel uit de TMF Awards die ze een keertje als openeing hebben gezongen.

Bedoel je

liedje (kan geen ander filmpje vinden :7 )?

Volgens mij is dat gewoon Tmf Awards 2006 Anthem ofzo...

Edit: Wikipedia:

In 2006 zorgt The Partysquad samen met Extince, Jacqueline Govaert en Caprice voor de opening van de TMF Awards 2006. In de weken daarna is er zoveel vraag naar de single, waarop TMF besloot dat de single exclusief te downloaden werd. Op 9 december kwam de single op basis van alleen downloads binnen op nummer 4 in de Single Top 100.

heel erg bedankt ik was de naam vergeten.

-------

Oeps dubbel post.

Maar heeft iemand dit liedje? Ik wil hem graag op me MP3 psler zetten.

Bewerkt: door Jowx
Dubbelpost samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...