Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek 2 nummers:

1.Het nummer dat tijdens de intro van Burnout 3 Takedown gedraaid word. Het begint met de regel: 'We are the lazy generation'. Deze regel komt nog erg vaak terug in het nummer.

2.Het klassieke nummer in het hoofd menu van Max Payne. Wat begint met die cello. Ik speel zelf cello en zou die intro zelf ook willen leren spelen maar ik weet niet hoe die heet.

Link to comment
Delen op andere websites

2.Het klassieke nummer in het hoofd menu van Max Payne. Wat begint met die cello. Ik speel zelf cello en zou die intro zelf ook willen leren spelen maar ik weet niet hoe die heet.

Deze?

Naam is zover ik weet neit bekend, maar hij is makkelijk te vinden als download als je: max payne theme song zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

nummer 1 is van limp bizkit-my generation

*fout nummer*

Totaal niet :7

Dit is het juiste nummer:

The F-Ups - Lazy generation

*goed nummer*

Sorry voor het domme clipje :puh: vond niets beter

Ja, dat is hem. Bedankt!

Deze:

*Intro nummer Max Payne*

Naam is zover ik weet neit bekend, maar hij is makkelijk te vinden als download als je: max payne theme song zoekt.

Ik wil juist weten hoe dat nummer heet zodat ik de bladmuziek er van op kan zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een redelijk bekend disco lied. Het refrein is een leuke melodie die altijd in mijn hoofd blijft hangen..

Tussendoor wordt er iets gezongen door een mannenstem, maar de enige regels die ik me kan herinneren waren zoiets als :'i touched your hand' en 'i saw your face', ofzoiets.

Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het klinkt een beetje als een 'disco-classic', maar volgens mij is het nog een redelijk nieuw nummer.

Bvd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een redelijk bekend disco lied. Het refrein is een leuke melodie die altijd in mijn hoofd blijft hangen..

Tussendoor wordt er iets gezongen door een mannenstem, maar de enige regels die ik me kan herinneren waren zoiets als :'i touched your hand' en 'i saw your face', ofzoiets.

Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het klinkt een beetje als een 'disco-classic', maar volgens mij is het nog een redelijk nieuw nummer.

Bvd

Ik heb even voor je gegoogled, en kwam uit bij dit nummer:

Gigi D' Agostino - I'll Fly with You

Bewerkt: door Arthis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een redelijk bekend disco lied. Het refrein is een leuke melodie die altijd in mijn hoofd blijft hangen..

Tussendoor wordt er iets gezongen door een mannenstem, maar de enige regels die ik me kan herinneren waren zoiets als :'i touched your hand' en 'i saw your face', ofzoiets.

Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het klinkt een beetje als een 'disco-classic', maar volgens mij is het nog een redelijk nieuw nummer.

Bvd

Ik heb even voor je gegoogled, en kwam uit bij dit nummer:

Gigi D' Agostino - I'll Fly with You

Bedankt voor de hulp, maar dit is niet die die ik zocht. Maar ik heb hem inmiddels gevonden, toch bedankt! (Voor degene die nieuwsgierig was: het was Narcotic - Liquido)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...