Proximitus Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik was op zoek naar een liedje Als je op Arrow classic rock afstemt, hoor je zo af en toe, net voor een liedje begint, de aankondiging van de zender, zo van "Je luister nu naar Arrow classic rock, enz." Op de achtergrond hoor je dan een gitaarsolo die verandert van toon (voor de muziekkenners onder ons, hij speelt voornamelijk 16de). Nu zou ik graag weten welk lied dat is? Het is volgens mij al een oud nummer, dus hoop maar dat er iemand is die het toevallig weet Reageren
1974 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Hoe hette de eerste liedjes. Iemand . Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Hoe hette de eerste liedjes. Iemand . Tip 1: Rip het geluid uit het youtube filmpje. Zo heb je mp3 van het liedje alleen de naam ervan niet. Tip 2: Download de hele soundtrack van miami vice, en zoek naar de liedjes (als het goed is staan ze er wel bij) link Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Weet iemand hoe dat liedje heet bij de nieuwe Kentucky Fried Chicken reclame? Reageren
Berrus Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Hoe hette de eerste liedjes. Iemand . Tip 1: Rip het geluid uit het youtube filmpje. Zo heb je mp3 van het liedje alleen de naam ervan niet. Tip 2: Download de hele soundtrack van miami vice, en zoek naar de liedjes (als het goed is staan ze er wel bij) link Die 2e is volgens mij van Jan Hammer. Die eerste weet ik niet. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Weet iemand liedje uit expeditie robinson reclame (over een bijeenkomst ofzo?, met een optreden van .. op zondag) die laatste tijd vaak op MTV / Comedy Central komt. Het is techno / house achtig nummer. Bewerkt: 11 augustus 2008 door Gta-killer Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Ik was op zoek naar een liedjeAls je op Arrow classic rock afstemt, hoor je zo af en toe, net voor een liedje begint, de aankondiging van de zender, zo van "Je luister nu naar Arrow classic rock, enz." Op de achtergrond hoor je dan een gitaarsolo die verandert van toon (voor de muziekkenners onder ons, hij speelt voornamelijk 16de). Nu zou ik graag weten welk lied dat is? Het is volgens mij al een oud nummer, dus hoop maar dat er iemand is die het toevallig weet Volgens mij bedoel je van The Who van de CD Tommy. Die CD wordt rock opera genoemd, maar het komt voor in het nummer Overture. Bewerkt: 12 augustus 2008 door TomHagen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik heb helaas geen Filmpje maar, ik weet er een Stukje van! Het gaat zo "Wind It Up, Like The Roof Is On Fire!" (Zoiets!?) Het is niet van Gwen Stefani, of Prodigy . Reageren
K.O. Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 R Kelly - Burn It Up (?) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 R Kelly - Burn It Up (?) Dat is em! Thanx! Reageren
Arthis Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Weet iemand hoe de song van deze deze video heet? alvast thanks.... Reageren
QuaZ Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Weet iemand hoe de song van deze deze video heet? alvast thanks.... Ozzy osbourne - Not going away Reageren
Arthis Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Weet iemand hoe de song van deze deze video heet? alvast thanks.... Ozzy osbourne - Not going away Thanks mate Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik ben ook op zoek naar een nummer, moet je even dit liedje vanaf 2 minuten luisteren http://www.youtube.com/watch?v=KcDEeSbIHEE de beat zegmaar lijkt heel veel op een nummer wat ik de laaste tijd veel in de disco heb gehoord, hij is alleen wel iets anders. Weet iemand dan welk nummer ik bedoel? Reageren
QuaZ Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik ben ook op zoek naar een nummer, moet je even dit liedje vanaf 2 minuten luisterenhttp://www.youtube.com/watch?v=KcDEeSbIHEE de beat zegmaar lijkt heel veel op een nummer wat ik de laaste tijd veel in de disco heb gehoord, hij is alleen wel iets anders. Weet iemand dan welk nummer ik bedoel? Robin S - Show me love (??) Tenminste dat dacht ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.