Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Ice Banana

Recommended Posts

ik ben ook op zoek naar een nummer, moet je even dit liedje vanaf 2 minuten luisteren

http://www.youtube.com/watch?v=KcDEeSbIHEE

de beat zegmaar lijkt heel veel op een nummer wat ik de laaste tijd veel in de disco heb gehoord, hij is alleen wel iets anders. Weet iemand dan welk nummer ik bedoel? :)

Robin S - Show me love (??) Tenminste dat dacht ik :D

Yeah thank you so much :D

Delen op andere websites

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

ik zoek het blije liedje van Borat de film

ik weet nbiet hoe hij heet en waar ik hewm kan vinden want ik vind die zo leuk

deze?

http://www.youtube.com/watch?v=welUJFCAZjo

ja die bedoelde ik bedankt.

Maar deze is niet volledig ik heb er nu eentje gevonden die is voledig:

Bewerkt: door zamg0d1
Delen op andere websites

Ik hoorde gisteravond een liedje op de radio, hij is van een duitse DJ. Meer weet ik er niet van. Weet iemand hoe het nummer heet?

Het liedje is wel heel nieuw.

Edit: Heb 'm al

Guru Josh Project - Infinity 2008

Bewerkt: door Drive
Delen op andere websites

Ik ben opzoek naar een liedje die ik vaak op 'Arrow Classic Rock' hoor. Het is een vrij bekend lied die de wat ouderen onder ons zeker moeten kennen. Het is niet echt rock-achtig maar het heeft er wel iets van weg. Verder word het bezongen door een man die het het lied met een wat zachtere stem bezingt, het is gewoon een Amerikaans lied. Je hoort bij het refrein telkens een soort trompet-achtig melodielijn, soms hoor je ook wat zachte bellen. De reden dat ik geen woorden voor jullie heb is omdat het zacht bezongen word en het niet echt een standaard-refrein heeft. Het is misschien wat onduidelijk maar pogingen waardeer ik zeker.

Delen op andere websites

hey, ik kijk nogal vaak naar de Nederlandse MTV maar er is een reclamespotje waar een goed nummertje in komt maar ik weet niet hoe het heet of van wie het is, kan iemand me helpe? ik beschrijf het reclamespotje:

Een oude man in aan een veldweggetje aan zijn fiets aan het werken, opeens komt er een auto zachtjes afgereden met 2 jongeren in. Als de 2 jongeren voorbij de oude man komen maakt 1 van hen een gebaar met de vingers. De oude man probeert dit na te doen maar het lukt hem niet...De jongeren rijden rustig verder en de oude man zwaait de jongeren na... Terwijl de jongeren voorbij de oude man rijden luisteren ze naar een nummertje, ik wil weten hoe dat nummertje heet en van wie het is.

Alvast bedankt ^_^

Delen op andere websites

hey, ik kijk nogal vaak naar de Nederlandse MTV maar er is een reclamespotje waar een goed nummertje in komt maar ik weet niet hoe het heet of van wie het is, kan iemand me helpe? ik beschrijf het reclamespotje:

Een oude man in aan een veldweggetje aan zijn fiets aan het werken, opeens komt er een auto zachtjes afgereden met 2 jongeren in. Als de 2 jongeren voorbij de oude man komen maakt 1 van hen een gebaar met de vingers. De oude man probeert dit na te doen maar het lukt hem niet...De jongeren rijden rustig verder en de oude man zwaait de jongeren na... Terwijl de jongeren voorbij de oude man rijden luisteren ze naar een nummertje, ik wil weten hoe dat nummertje heet en van wie het is.

Alvast bedankt ^_^

Ik weet misschien wat meer over wat jij zocht. Ik heb >>DIT<< gevonden op een webiste.

Er werd gezegd:

die ene van mtv met die boer die zijn fiets oppompt en dan komt er zo'n pick up aan met van die rednecks met busta rhymes op ze rijden dan langs die boer en dan zetten ze zo'n westside teken

ik hou het dan niet meer man:7

Dit is vermoedelijk de reclame die jij zoekt.

Misschien kun je op youtube zoeken naar busta rhymes. Mss vind je zo wat je zoekt. ik heb het niet kunnen vinden.

Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een liedje, wat ze altijd draaiden bij het EK als er gescoord werd. Het was oa te horen na goals van nederland. Weet iemand een naam of artiest?
Kijk maar hier of hier :)

En voortaan niet meer dubbelposten hè! :D

Bewerkt: door TomHagen
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een liedje, wat ze altijd draaiden bij het EK als er gescoord werd. Het was oa te horen na goals van nederland. Weet iemand een naam of artiest?
Kijk maar hier of hier :)

En voortaan niet meer dubbelposten hè! :D

Maar volgens mij zijn het allebei niet. Die eerste lijkt er wel op, maar volgens mij was het toch": Rio - de janeiro

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...