.Senne Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) weet iemand het volgende liedje: het is een vrij modern lied, uit 2006 ofzo. ik weet de deun of het type niet meer, enkel dat ik het goed vond. maar in de videoclip was een man te zien, die papieren op de grond liet vallen, net zoals in de videoclip van Bob dylan - Subterranean Homesick Blues ik meen me te herinneren dat die papieren die hij vast had, covers van muziekplaten waren. en ik dacht dat de man die ze liet vallen er oud uitzag, met een grijze baard. een beetje osama bin laden. iemand? Bewerkt: 30 oktober 2008 door senneken Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 weet iemand meschein hoe dit liedje heet? Honkbal95 Reageren
.Senne Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 @honkbal: 65daysofstatic - Radio Protector live ik dacht toch dat het hetzelfde was. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 jaa dat is hem dankje senneken Reageren
Basssss Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Iemand enig idee wat de naam van dit liedje is. Vind hem gewoon zo super. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Een flink overbewerkte versie van jingle bells, misschien moet je daar eens naar zoeken. Reageren
Arthis Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 weet iemand het volgende liedje:het is een vrij modern lied, uit 2006 ofzo. ik weet de deun of het type niet meer, enkel dat ik het goed vond. maar in de videoclip was een man te zien, die papieren op de grond liet vallen, net zoals in de videoclip van Bob dylan - Subterranean Homesick Blues ik meen me te herinneren dat die papieren die hij vast had, covers van muziekplaten waren. en ik dacht dat de man die ze liet vallen er oud uitzag, met een grijze baard. een beetje osama bin laden. iemand? Volgens mij is dat: Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 hallo weet iemand meschein hoe deze nummers van guus meuwis heten? Reageren
Jay; Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Volgens mij is dat: Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues Dat snapt hij ook wel. Hij wil echter weten hoe een soortgelijk liedje heet. hallo weet iemand meschein hoe deze nummers van guus meuwis heten? Eerste: Guus Meeuwis - Kedeng Kedeng Tweede: Guus Meeuwis - Het Is een Nacht Derde: Guus Meeuwis - Geef Mij Je Angst Vierde: Guus Meeuwis - Brabant Reageren
.Senne Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 weet iemand het volgende liedje:het is een vrij modern lied, uit 2006 ofzo. ik weet de deun of het type niet meer, enkel dat ik het goed vond. maar in de videoclip was een man te zien, die papieren op de grond liet vallen, net zoals in de videoclip van Bob dylan - Subterranean Homesick Blues ik meen me te herinneren dat die papieren die hij vast had, covers van muziekplaten waren. en ik dacht dat de man die ze liet vallen er oud uitzag, met een grijze baard. een beetje osama bin laden. iemand? weet iemand deze nog please? ik meen me ook te herinneren dat de tekst die er gezongen werd de namen van allerlei bekende groepen waren die opgesomd werden, en waarbij men dan elke keer een platencover wegwierp van die groep, zoals in bovenstaande videoclip. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Hoe heet dat liedje van 9:22 t/m 9:58? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Hoe heet dat liedje op de achtergrond? Bewerkt: 2 november 2008 door GTA Monster Reageren
Preddy Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Bellini - Samba De Janeiro Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hoe heet dat liedje van 9:22 t/m 9:58? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hoe heet het rock-liedje in het begin van dit filmpje: http://www.hartvannederland.nl/item/15055/...NK_Skateboarden Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.