Forumrunner Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Weet iemand dat liedje dat je hoort als je Smackdown VS Raw 2008 opstart? het gaat zo: ''Its all about the game, and how you play it'' Reageren
Preddy Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Motorhead - The Game denk ik, gebaseerd op die lyrics en wat Google daarop antwoordt. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hoe heet dat liedje van 9:22 t/m 9:58? Weet iemand die nog? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Wie weet hoe dit nummer heet? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Iemand enig idee wat de naam van dit liedje is. Vind hem gewoon zo super. Ik vond het een heel mooi liedje, daarom heb ik even naar de filmmaker gemaild en ik heb het geregeld. Hij is op de link te downloaden. Rapidshare Het liedje heb ik van Dul3K Reageren
Rpool Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Weet iemand de naam van het liedje wat in dit filmpje start op 1:40? http://nl.youtube.com/watch?v=_wSoqIOuJvc Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Weet iemand de naam van het liedje wat in dit filmpje start op 1:40? http://nl.youtube.com/watch?v=_wSoqIOuJvc Dat is DHT met White Power. Reageren
Rpool Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Weet je ook of ie bestaat zonder White Power? De melodie is zwaar vet maar dat White Power vind ik een minpunt. Maar iig bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Weet je ook of ie bestaat zonder White Power? De melodie is zwaar vet maar dat White Power vind ik een minpunt. Maar iig bedankt. Het liedje blijft, hoe je het ook keert of draait, White Power heten. Ik kan daar helaas niks aan veranderen. Het enigste wat je kan doen is de de naam wijzigen van de MP3. @Hieronder: Hardstyle. Bewerkt: 5 november 2008 door Ghost_Rider Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Weet iemand de naam van het liedje wat in dit filmpje start op 1:40? http://nl.youtube.com/watch?v=_wSoqIOuJvc Jumpstyle Reageren
tjoef Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Wie weet hoe dit nummer heet? Ik weet enkel dat het een remix is van het nummer Insomnia van Faithless. Maar dat is enkel te herkennen aan wat er gezegd wordt in het begin. Vet filmpje by the way Reageren
Lil-Jacob Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 weet iemand deze titel of heeft MP3? Bedankt LJ Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Wie weet hoe dit nummer heet? Ik weet enkel dat het een remix is van het nummer Insomnia van Faithless. Maar dat is enkel te herkennen aan wat er gezegd wordt in het begin. Vet filmpje by the way Jah ik zat ook aan zoiets te denken want ik dagt dat die stem van faithless was maar welk nummer precies kan ik egt niet vinden Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Helaas slechte kwaliteit.. Reageren
The Wizard Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) @Hierboven dat is Sinéad O'Connor - Troy Bewerkt: 7 november 2008 door The Wizard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.