FayaPonDem Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 het liedje dat hierin gebruikt wordt?iemand een idee? pz Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) het liedje dat hierin gebruikt wordt?iemand een idee? pz I Don't Want to Miss a Thing van Aerosmith: Bewerkt: 23 maart 2009 door TomHagen Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) het liedje dat hierin gebruikt wordt?iemand een idee? pz I Don't Want to Miss a Thing van Aerosmith. supersnel thx ik had het dringend nodig Bewerkt: 23 maart 2009 door FayaPonDem Reageren
BaasB Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ey, weet iemand wat de orginele versie is van nummer (begint vanaf 0:16)? Dan bedoel ik dus de beat. Ik denk namelijk niet dat zij die beat zelf gemaakt hebben, dus ik zou graag het orginele nummer met die beat willen weten. Alvast bedankt. Ik heb hem al! Hartstikke bedankt voor de snelle hulp jongens! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Hoe heet het liedje vanaf 0:37 t/m 0:39 ? Reageren
tjoef Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ik schaam me dat ik dit zo snel nog wist :$ Cartoons DK - Witch Doctor Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Het liedje wat ik eerder zocht uit dat filmpje met die goal highlights heb ik maar gedownload van Youtube, als iemand de naam nog weet hoor ik hem nog steeds heel erg graag.Nu zoek ik dus een nieuw nummer en ik weet er eigenlijk heel erg weinig van, sorry.. Het enige dat ik weet is dat er regelmatig met een soort mondharmonica in gespeeld wordt. Het is volgens mij ook al een best oud nummer en bekend. Iemand die me nog kan helpen met dit nummer? Alsnog, de mondharmonica geluid/toonhoogte is een beetje hetzelfde als je hoort in die Unox-reclames, dus bij dat melodietje wat je daarin altijd hoort. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik hoorde net pas geleden nog een videoclip aleen ik heb de naam van het nummer niet gezien. rn kan hem ook nergens vinden. Nu vraag ik kan iemand mij helpen Het begint met het beeld van een aantal zwaarden die in de lucht hangen, die vallen een voor een op het ritme van de muziek in de harten die eronder hangen. In de videoclip zie je ook een ronde bal met iets eringetekend en een hoofd erop die als het ware mariostyle langs het beeld beweegt. B.v.D Rinaldootje Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Dan bedoel jij . Dit nummer begint met een aantal omlaag vallende zwaarden, en volgt verder ook je omschrijving van de videoclip. Reageren
TahR78 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Eerder was het tevergeefs maar ik vraag het toch Wie weet hoe de achtergrondmuziek van 0:50 tot 2:58 heet? Ik ben er op zoek... Laat me horen als je iets weet Reageren
Dieko Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik zoek nog een liedje. Het gaat zo:Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder. Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk. Deze? Ik zoek een Frans liedje die vaak te horen is bij FunX. Bij het refrein wordt er dit gezongen '' j'aime la tropicale e oriental'' Aan het eind wordt er in Arabisch gezongen. De achtergrond muziek is oosters. ? Iemand? Please Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Ik zoek een lied dat zich afspeelt in New York en El Paso. Het heeft de hele tijd te maken een man die probeert een vrouw te krijgen in een club (NIET CLUB IMPULSE ). Ook wordt er op een gegeven moment gedanst met o.a. stoelen. Al gevonden! Voor de liefhebbers: http://www.tmf.nl/video/23832/chris_cornel...timberland.html Bewerkt: 30 maart 2009 door Jesperkaj Reageren
TahR78 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Eerder was het tevergeefs maar ik vraag het toch Wie weet hoe de achtergrondmuziek van 0:50 tot 2:58 heet? Ik ben er op zoek... Laat me horen als je iets weet Iemand? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ik zoek een Nederlands lied. Een songtekst: "we drinken en we zuipen, dat is de enige manier....". Iemand? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ik zoek een Nederlands lied. Een songtekst: "we drinken en we zuipen, dat is de enige manier....".Iemand? apres ski hut-wat zullen we drinken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.