Sandra Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Ik zoek een Nederlands lied. Een songtekst: "we drinken en we zuipen, dat is de enige manier....".Iemand? Misschien "Het dondert en het bliksemt" van Guus Meeuwis? Edit: Ja: Bewerkt: 1 april 2009 door =>Sandra<= Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jahoor, dat is 'm. Bedankt Sandra. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Allemaal hartelijk bedankt voor het helpen, maar ik heb hem gevonden! Het was Lenny Kravitz met Are You Gonna Go My Way Wat een riff Reageren
Zeaas Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een liedje, die nu best vaak word gedraaid. Volgens word het gezongen door een dame. en in het refrein komen deze stukjes "singing this song" "Where you gonna sleep to night" Het is zeker een top 40-nummer. Op de achtergrond speelt een gitaar Alvast bedankt Bewerkt: 2 april 2009 door Zeaas Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Het is zeker een top 40-nummer. Op de achtergrond speelt een gitaar Is anders al een tijdje geleden dat deze in de top 40 stond, maar het is Amy Mcdonald- This Is The Life: >>> Door Gta-killer: klopte het? <<< Bewerkt: 8 april 2009 door Gta-killer Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ik zou graag willen weten hoe dit liedje heet: Alvast bedankt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Het liedje wat ik eerder zocht uit dat filmpje met die goal highlights heb ik maar gedownload van Youtube, als iemand de naam nog weet hoor ik hem nog steeds heel erg graag.Nu zoek ik dus een nieuw nummer en ik weet er eigenlijk heel erg weinig van, sorry.. Het enige dat ik weet is dat er regelmatig met een soort mondharmonica in gespeeld wordt. Het is volgens mij ook al een best oud nummer en bekend. Iemand die me nog kan helpen met dit nummer? Alsnog, de mondharmonica geluid/toonhoogte is een beetje hetzelfde als je hoort in die Unox-reclames, dus bij dat melodietje wat je daarin altijd hoort. Skik - Op fietse Of Racoon - My town Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 weet iemand hoe het liedje heet vanaf 0.35 Reageren
Sandra Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Volgens de reacties bij die video, heeft die nummer geen titel. Het nummer is gemaakt speciaal voor dat spel. Reageren
Goliat Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Weet iemand hoe dit liedje in onderstaande youtube clip heet? Bij voorbaat dank. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Weet iemand hoe dit liedje in onderstaande youtube clip heet? Bij voorbaat dank. Dat is . Reageren
TahR78 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik zoek weer een nummer, de enige muziek uit deze reclame: Een stukje lyrics: See the smile on your face De rest versta ik niet Reageren
TahR78 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Bedankt Nu kijken of iemand ook een antwoord op me vorige liedje weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.