Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar een liedje uit de film van The Fats And The Furious Tokyo Drift. Ik heb nou dus een filmpje met het liedje gevonden. Maar nu weet ik nog steeds niet de naam van het liedje. Dus wie zou mij willen helpen.

Rullez :t

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik ben opzoek naar een liedje uit de film van The Fats And The Furious Tokyo Drift. Ik heb nou dus een filmpje met het liedje gevonden. Maar nu weet ik nog steeds niet de naam van het liedje. Dus wie zou mij willen helpen.

Rullez :t

Dat is een makkie, het staat namelijk tussen de comments ;)

Teriyaki Boyz - Tokyo Drift

Nee, ik kan niet beter. Maar als jij om een liedje vraagt, kom je toch ook niet met een andere lyric + titel? Je moet de klant tevreden stellen!

Worden wij betaald om je te helpen? Nee, dus als iets niet klopt zeg je netjes dat het niet is wat je zocht en geef je waar mogelijk extra info. Je gaat dan niet geïriteerd en lichtelijk onbeschoft reageren. En ook zo'n reactie dat je klanten tevreden moet stellen helpt niet om mij te motiveren om voor je te gaan zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben opzoek naar een liedje uit de film van The Fats And The Furious Tokyo Drift. Ik heb nou dus een filmpje met het liedje gevonden. Maar nu weet ik nog steeds niet de naam van het liedje. Dus wie zou mij willen helpen.

Rullez :t

Dat is een makkie, het staat namelijk tussen de comments ;)

Teriyaki Boyz - Tokyo Drift

Nee, ik kan niet beter. Maar als jij om een liedje vraagt, kom je toch ook niet met een andere lyric + titel? Je moet de klant tevreden stellen!

Worden wij betaald om je te helpen? Nee, dus als iets niet klopt zeg je netjes dat het niet is wat je zocht en geef je waar mogelijk extra info. Je gaat dan niet geïriteerd en lichtelijk onbeschoft reageren. En ook zo'n reactie dat je klanten tevreden moet stellen helpt niet om mij te motiveren om voor je te gaan zoeken.

Betaald of niet. De starter van dit topic wil mensen helpen. Help dan ook goed. Mijn voorbeeld is daarom wel goed. Hoezo reageer ik schofterig. Ik zeg het toch normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2:13 minut ongeveer hoor je een liedje, hoe heet die?

Komt mij niet bekent voor, misschien jullie wel.

http://video.google.nl/videoplay?docid=779...q=halo+2+tricks

(Van dit filmpje op 2:13 min, wel leukke Halo 2 Trick trouwens, een onzichtbare trap ^_^ )

Op 2:13 begint geen lied :)

Het hele filmpje heeft Led Zeppelin - Staiway to Heaven. Op 2:13 zit er het instrumentale gedeelte met de gitaar "solo". Is inderdaad een heel mooi stuk. ;)

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Hey weten jullie misschien waar ik de exacte muziek uit Sims: Urbz in the city kan vinden?

Zijn wel chille beats.

Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen:

The Black Eyed Peas heeft muziek geschreven voor The Sims. o.a deze 2 nummers: "Let's Get it Started" en "Shut Up"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...