Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek een nummer die bij het spel True Crime New York City afspeeld. Het nummer is van ''Biz Markie'' en het heet I'm The Biz. Ik kan hem nergens krijgen, heeft iemand misschien dat nummer of kan diegene mij dat geven a.u.b., als dat kan......

Aan volledige nummers kunnen we je niet helpen. Dat is Warez...

Dat is jammer, ik kan het nummer nergens krijgen, en het is zo oud, ik denk niet dat hij nog in de winkels verkrijgbaar is.

>>> Door Dutchy3010: Post verwijderd. Limewire is zelf niet illegaal, maar je kunt er muziek illegaal mee downloaden, daarom staan wij het niet toe dat er over dit soort zeden delicten gepraat wordt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb weer 2 aanvragen waar ik een paar enkele zinnen van weet

(1)

You make me feel so good You make me feel so good You Make Me You Make Me Feel So Good

Zou gaat dat een tijdje door.

(2)

Het is voor een deel het liedje van She,s een Maniac, maar oppeens komt er een verandering in en die zinnen zet ik hier wel even neer.

It,s mate on the floor like you never sien bevoor i lastic to the base taking heiger to the space

Hopelijk kunnen jullie het vinden.

:t Rullez :t

Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand mischien ook hoe dat nummer heet van het reclame ''Black Larel'' van Johnnie Walker met zijn nieuwe wisky en dan hoor je ook een muziek bij is wel leuk nummer vind ik :Y:cya:

Hoe gaat die reclame of een stukje van de muziek, qant Johnnie heeft wel meer reclames.

een van de nummers die ze gebruiken voor Blacklabel:

Supreme beings of leisure - Never the same Hier de reclame waar dit nummer bij zit.

Ik zoek een nummer die bij het spel True Crime New York City afspeeld. Het nummer is van ''Biz Markie'' en het heet I'm The Biz. Ik kan hem nergens krijgen, heeft iemand misschien dat nummer of kan diegene mij dat geven a.u.b., als dat kan......

Aan volledige nummers kunnen we je niet helpen. Dat is Warez...

DANKJE WEL JOH I LOVE YOU

BY THE WAY hoe ben je erop gekomen?

Bewerkt: door BangBros
Link to comment
Delen op andere websites

You make me feel so good You make me feel so good You Make Me You Make Me Feel So Good

Dan denk ik metteen aan:

James Brown -I feel good

Belle Perez - You make me feel so good

Moby - Move (you make me feel so good)

Raf Van Brussel - make me feel good

Simply Red - You Make Me Feel

You Make Me Feel (Like A Natural Woman)- Aretha Franklin

:engel: IB

Link to comment
Delen op andere websites

You make me feel so good You make me feel so good You Make Me You Make Me Feel So Good

Dan denk ik metteen aan:

James Brown -I feel good

Belle Perez - You make me feel so good

Moby - Move (you make me feel so good)

Raf Van Brussel - make me feel good

Simply Red - You Make Me Feel

You Make Me Feel (Like A Natural Woman)- Aretha Franklin

:engel: IB

Nee sorry deze zijn het niet, :-( Dit zijn allemaal van die langzame nummer. En die ik zoek is zeker snel!

Dus mensen weet iemand hem?

:t Rullez :t

Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen, ik hoorde net op de radio een liedje en nu wil ik graag weten welke het is.

Misschien dat mensen het liedje Liberte van parla & pardoux kennen?

Nou, volgens mij hebben hun dat deuntje van dit liedje. Het liedje welk ik bedoel klinkt een beetje orkest achtig, maar tis wel hetzelfde deuntje als liberte.

als mensen weten welk lied dit is, laat het me weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor heel vaak op de radio dit liedjeI think i need to try now: I think i need to try now

ik weet niet of de tekst goed is maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Misschien James Morisson-Wonderful World? Dat liedje komt vaak op de radio maar dan zegt ie: 'I just wanna cry now.'

Link to comment
Delen op andere websites

Halo ik ben weer is opzoek naar een liedjes, van dit liedje heb ik alleen een paar zinnen.

I was 5 and hi was 6 i schoot you down Bang Bang

Hopelijk is dat genoeg info.

Volgens mij is dat Audio Bullys met Shot you down. Ik kan mij ook vergissen maar ik denk het niet. :)

Blijkbaar is de versie van de Audio Bullys een cover en staat het originele in de post van Preddy, of omgekeerd. :puh:

Het is iig deze versie sowieso denk ik 99% zeker. Ik denk dat je het liedje van een site(burorenkema) hebt, met die voice-overs etc. En daar staat in reacties dat het liedje van dat filmpje zo heet. Bekijk dat filmpje hier, weet je meteen de juiste versie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey kan iemand mij helpen met een liedje. Het is volgens mij een happyhardcore nummer en je hoort er een soort springveergeluid in. Scooter gebruikt dit ook in het liedje Posse (I need you on the floor). Maar ik wil graag het origineel kan iemand helpen??

Greetz Wasmachine

Link to comment
Delen op andere websites

Hey kan iemand mij helpen met een liedje. Het is volgens mij een happyhardcore nummer en je hoort er een soort springveergeluid in. Scooter gebruikt dit ook in het liedje Posse (I need you on the floor). Maar ik wil graag het origineel kan iemand helpen??

Greetz Wasmachine

Ik kan me uit het verleden nog wel een "zeer hoogdravend" nummer herrineren genaamd Poing! Het was van de Rotterdam Termination Source. Hier kun je het bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Hey kan iemand mij helpen met een liedje. Het is volgens mij een happyhardcore nummer en je hoort er een soort springveergeluid in. Scooter gebruikt dit ook in het liedje Posse (I need you on the floor). Maar ik wil graag het origineel kan iemand helpen??

Greetz Wasmachine

Ik kan me uit het verleden nog wel een "zeer hoogdravend" nummer herrineren genaamd Poing! Het was van de Rotterdam Termination Source. Hier kun je het bekijken

Het is inderdaad een zeer hoogdravend nummer (ahum), maar in ieder geval bedankt. Nou heb ik nog een vraagje over een liedje, het is ook alweer een wat ouder nummer maar in de clip zie je een vrachtauto, de clip is helemaal getekend op een zeer aparte manier. In het liedje komt ongeveer dezelfde bass voor als in satisfaction van Benny Benassi. Ik hoop dat iemand mij hier wederom mee kan helpen.

Greetz Wasmachine

Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen, ik hoorde net op de radio een liedje en nu wil ik graag weten welke het is.

Misschien dat mensen het liedje Liberte van parla & pardoux kennen?

Nou, volgens mij hebben hun dat deuntje van dit liedje. Het liedje welk ik bedoel klinkt een beetje orkest achtig, maar tis wel hetzelfde deuntje als liberte.

als mensen weten welk lied dit is, laat het me weten :)

Iemand al een idee hoe mijn liedje heet? Ik wil het graag weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand al een idee hoe mijn liedje heet? Ik wil het graag weten :)

Ik luisterde op dat moment geen radio, dus heb ik het nummer niet gehoord. Met wat je ons geeft kan ik weinig vinden, alleen dat Liberte geïnspireerd was op een nummer van Michel Sardou genaamd Les Lacs du Connemara. Misschien dat je daar eens bij kunt kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...