Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

(2)

Van de Seat reclame, met shakira enz enz :cab:

Shakira - Pure intuition

Ik heb weer eens 2 liedjes nodig, deze komen uit een reclame.

(1)

Dat is het liedje van die nieuwe Becardi reclame.

Daar moet je iets meer voor vertelen voor ik doorheb welke je bedoelt, sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

' date='31 Jan 2007, 21:32:17' post='600139']Zelf wil ik graag weten hoe het nummer dat op de achtergrond van dit filmpje heet. LOL filmpje trouwens 8)

:bier: Nuke[NL]

Ik ben er even mee bezig geweest maar ik kom niet verder dan dat sommige stukken tekst uit de film "Texas Chainsaw Massacre (1974)" komt.

"…you don’t wanna go fooling around other folks’ property…some folks don’t like it and they don’t mind showin’ you…"

Misschien dat iemand anders er wat aan heeft voor het vinden van het antwoord.

Bacardi muziekje downloadlink: http://www.bacardimojito.com/home/loop.mp3 (rechtermuisknop doel opslaan als...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een liedje (voor iemand anders) hij zegt dat het liedje zo gaat, het kwam altijd in het filmpje van Pokémon: 'I wanna roll, fo' really in this city, I wanna roll!. Dus het kwam altijd in dat filmpje van Pokémon, weet iemand welk liedje dit is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer, ik weet niet of het een bestaand nummer is. Je hebt tegenwoordig een reclame van een Fiat en dan zie je het interieur en dan staat er: BMW? Jaguar? Maar dan is het een Fiat, een zwarte wagen je hoort dan als je hem ziet rijden ooohoooh. Ik weet dus niet zeker of er wel een nummer van is maar als iemand het weet hoor ik het graag! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat om een reclame van Sprite

Het nummer is speciaal gemaakt voor Sprite. Er is dus ook geen and bekend die heeft heeft gemaakt.

Sprite bied dit nummer gratis aan als MP3 op hun site. Het is hier te downloaden.

Alleen doet die pagina van die download het niet meer, dus ik denk dat je er heel moeilijk aan kunt komen.

Kleine aanvulling de artiest en titel: Benjamin Pacheco - I'm Falling Away Het zal moeilijk zijn om het nummer te vinden aangezien Het niet echt een artiest is maar een reclame maker. Er is wel een nieuw zeelandse band die het nummer hebben nagemaakt.

Sorry dat ik dit niet eerder gezegd heb, want ik kijk niet meer zovaak op dit topic maar: bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

' date='31 Jan 2007, 21:32:17' post='600139']Zelf wil ik graag weten hoe het nummer dat op de achtergrond van dit filmpje heet. LOL filmpje trouwens 8)

:bier: Nuke[NL]

Ik ben er even mee bezig geweest maar ik kom niet verder dan dat sommige stukken tekst uit de film "Texas Chainsaw Massacre (1974)" komt.

"…you don’t wanna go fooling around other folks’ property…some folks don’t like it and they don’t mind showin’ you…"

Misschien dat iemand anders er wat aan heeft voor het vinden van het antwoord.

Bacardi muziekje downloadlink: http://www.bacardimojito.com/home/loop.mp3 (rechtermuisknop doel opslaan als...)

Heel erg bedankt, hier zocht ik naar :)

Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet wat men draait in de Grolsch reclame, die ene waar ze allemaal bierblikjes naar elkaar toe gaan gooien enzo?

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...