Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik wil graag het liedje weten van wat het animatieteam hier "zingt/danst"

Link:

Ik collecteer Zomerse liedjes :dans:

Heb jij nog wat aanvullingen voor mijn zomerse liedjes? Ook altijd welkom =]

Bewerkt: door GTA-Randy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik wil graag het liedje weten van wat het animatieteam hier "zingt/danst"

Link:

Ik collecteer Zomerse liedjes :dans:

Heb jij nog wat aanvullingen voor mijn zomerse liedjes? Ook altijd welkom =]

nou, als je de bovenste comment op de 2e pagina had gelezen had je kunnen zien dat hier liedje Antique - Opa Opa heet:

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb nog een vraag, op Slam FM hoor je om de haverklap een korte stuk van allerlei liedjes en hebben ze het over retro nog wat, maar daar zit een liedje tussen met een beat met trompetten, en ik weet dat die van de jaren 80/90 is en bij een rap/hiphop nummer hoort, maar weet niet welke.

Weet iemand deze nummer?

Jij zoekt dus ook echt het rapnummer, of een nummer waarin de beat van een rapnummer gesampled is? iig, toen ik aan trompet dacht, schoten deze 3 mij te binnen:

Maar als jij echt op zoek bent naar een rapnummer, moet je ff zeggen, en probeer dan ook iets meer uitleg te geven. :puh: En anders kun je misschien de volgende keer proberen een stukje op te nemen ofzo. Want ik ken zoooo veel rapnummers waar trompet in voorkomt.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik luisterde vanmiddag weer eens radio. Dit keer was radio 538 de gelukkige (persoonlijke favoriet).

Ik kan me geen bal herinneren van de tekst omdat ik de hele tijd mee zat te fluiten. Het was een liedje met een vrouw en een man en het refrein zongen ze telkens samen en de coupletten appart en sommige dan weer samen. Ik kende het lied al wel maar weet niet hoe het heet. De stem lijkt een beetje op de stem van Jason Mraz maar dan mooier gezongen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet waar ik moet beginnen (jullie ook niet denk ik). Ik hoor het de laatste tijd wel vaker tussen alles liedjes door op 538.

Alvast bedankt!

edit: Ik probeer het via nummergemist terug te vinden, maar het liedje was op de radio om ongeveer 8 uur en ze zijn nu pas bij 7 uur. Ik ga de afspeellijst ook ff helemaal af.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik luisterde vanmiddag weer eens radio. Dit keer was radio 538 de gelukkige (persoonlijke favoriet).

Ik kan me geen bal herinneren van de tekst omdat ik de hele tijd mee zat te fluiten. Het was een liedje met een vrouw en een man en het refrein zongen ze telkens samen en de coupletten appart en sommige dan weer samen. Ik kende het lied al wel maar weet niet hoe het heet. De stem lijkt een beetje op de stem van Jason Mraz maar dan mooier gezongen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet waar ik moet beginnen (jullie ook niet denk ik). Ik hoor het de laatste tijd wel vaker tussen alles liedjes door op 538.

Alvast bedankt!

edit: Ik probeer het via nummergemist terug te vinden, maar het liedje was op de radio om ongeveer 8 uur en ze zijn nu pas bij 7 uur. Ik ga de afspeellijst ook ff helemaal af.

Ik moest gelijk aan Tiziano Ferro Feat Kelly Rowland met Breathe Gentle denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kende ik al, sorry het is hem niet.. Ik probeer even op de piano wat en anders moet ik maar een tijd wachten. Maar het is echt onvindbaar als je de tekst vergeet..

edit: En trouwens nummergemist heeft nogsteeds niet geupdate dus daar heb ik geen hoop meer op..

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Die kende ik al, sorry het is hem niet.. Ik probeer even op de piano wat en anders moet ik maar een tijd wachten. Maar het is echt onvindbaar als je de tekst vergeet..

edit: En trouwens nummergemist heeft nogsteeds niet geupdate dus daar heb ik geen hoop meer op..

James Morrison & Nelly Furtado - Broken Strings?

Link to comment
Delen op andere websites

Die kende ik al, sorry het is hem niet.. Ik probeer even op de piano wat en anders moet ik maar een tijd wachten. Maar het is echt onvindbaar als je de tekst vergeet..

edit: En trouwens nummergemist heeft nogsteeds niet geupdate dus daar heb ik geen hoop meer op..

Als je het op de piano goed na kan spelen moet je het opnemen en hier posten. Ik heb een programma op de iPhone dat nummers zelfs nog herkent als je ze neuriet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...