Ice Banana Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Met 1 zijn we niet veel Maar met vraag 2 dacht ik aan: Rihanna - Pon the Replay Backstreet Boys - Hey Mister DJ Frankie Paul - Hey Mister Dj IB Reageren
Rullez Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Dan heb ik een vraagje waar an ik die liedjes beluisteren? Rullez @Bestaat er ook een groep zoiets als Wicked ofziets? Rullez Bewerkt: 25 december 2006 door Rullez Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Legaal downloaden... En rondsnuffelen op het internet... Ik mag geen links zetten i.v.m. regel van "Warez" IB Bewerkt: 25 december 2006 door ICE BANANA Reageren
Koen729 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Klik Hoe heet dat liedje op de frontpage? Bewerkt: 26 december 2006 door Koen- Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) KlikHoe heet dat liedje op de frontpage? Gevonden. Het is Young Maylay met San Andreas Theme Song. Hier is zijn website Bewerkt: 26 december 2006 door HerrieM Reageren
Koen729 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Klik Hoe heet dat liedje op de frontpage? Gevonden. Het is Young Maylay met San Andreas Theme Song. Hier is zijn website Thanks! Handig topic. Reageren
King Room Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 http://youtube.com/watch?v=yhsBqvrPQEk Hoe heet dit nr!? Die beat is zo fucked up goed!! Please someone help me!? Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 http://youtube.com/watch?v=yhsBqvrPQEkHoe heet dit nr!? Die beat is zo fucked up goed!! Please someone help me!? Er staat dat het een freestyle is (al hoewel ik dat betwijfel) Met de lyrics kom ik op het nummer Fubba U Cubba Cubba Het staat volgens mij op geen enkele officiele release, maar op een van die mixtapes die zo af en toe voorbij komen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Klik Bij deze film moet je hem als hij helemaal geladen is naar 1.19 min doorspoelen dan rijden ze in een auto en dan hoor je een nummer op de achtergrond, Weet iemand toevalig hoe dat nummer heet? Alvast bedankt Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik hebe een vraagje hoe heet dit liedje uit dit filmpje mijn broertje vind hem wel mooi Rinaldootje Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik hebe een vraagje hoe heet dit liedje uit dit filmpjemijn broertje vind hem wel mooi Rinaldootje Dat is het nummer Ameno van de groep Era Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dankje Gta-Sheep. Mehehehe. Rinaldootje Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik zoek een nummer. Hij word gebruikt in de reclame van Scareface The World Is Yours. Die reclame is best vaak te zien op MTV of TMF dacht ik. Alvast bedankt TH3 R34P3R Reageren
BangBros Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Ik heb een vraagje kijk iemand weleens naar EuroSport zoja als je dan reclame ziet en dan komt er zo'n soort maandoverzicht wat er volgende maand komt dan zegt zo'n meneer : Januari is de tennis maand en ijsdansen en dat soort geval en daar hoor je ook een achtergrond muziek bij weet iemand welk nummer dat is? Iemand enig idee? Bewerkt: 30 december 2006 door BangBros Reageren
BangBros Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Weet er iemand mischien ook hoe dat nummer heet van het reclame ''Black Larel'' van Johnnie Walker met zijn nieuwe wisky en dan hoor je ook een muziek bij is wel leuk nummer vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.