Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb een vraagje kijk iemand weleens naar EuroSport zoja als je dan reclame ziet en dan komt er zo'n soort maandoverzicht wat er volgende maand komt dan zegt zo'n meneer : Januari is de tennis maand en ijsdansen en dat soort geval en daar hoor je ook een achtergrond muziek bij weet iemand welk nummer dat is?

Iemand enig idee?

weet iemand deze maybe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer die bij het spel True Crime New York City afspeeld. Het nummer is van ''Biz Markie'' en het heet I'm The Biz. Ik kan hem nergens krijgen, heeft iemand misschien dat nummer of kan diegene mij dat geven a.u.b., als dat kan......

Alvast Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje kijk iemand weleens naar EuroSport zoja als je dan reclame ziet en dan komt er zo'n soort maandoverzicht wat er volgende maand komt dan zegt zo'n meneer : Januari is de tennis maand en ijsdansen en dat soort geval en daar hoor je ook een achtergrond muziek bij weet iemand welk nummer dat is?

Iemand enig idee?

weet iemand deze maybe??

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic lijkt me niet echt erg hulpzijn er zijn meer mensen met vragen dan antwoorden

>>> Door GTA-Sheep: Iets meer geduld zou je bijzonder sieren. En stop met het constant herhalen van je vraag. Je krijgt vanzelf antwoord, of niet en dan heb je pech. Je vraag is ook niet zo heel duidelijk natuurlijk<<<

>>> Door Dizzee: Bangbros, je bent ook niet zeker of iemand het antwoord wel weet. Als er iemand het antwoord weet, zal die zeker antwoorden. Bij jou is dat nu niet het geval, dus hou alsjeblieft op met je vraag te herhalen...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand mischien ook hoe dat nummer heet van het reclame ''Black Larel'' van Johnnie Walker met zijn nieuwe wisky en dan hoor je ook een muziek bij is wel leuk nummer vind ik :Y:cya:

Hoe gaat die reclame of een stukje van de muziek, qant Johnnie heeft wel meer reclames.

een van de nummers die ze gebruiken voor Blacklabel:

Supreme beings of leisure - Never the same Hier de reclame waar dit nummer bij zit.

Ik zoek een nummer die bij het spel True Crime New York City afspeeld. Het nummer is van ''Biz Markie'' en het heet I'm The Biz. Ik kan hem nergens krijgen, heeft iemand misschien dat nummer of kan diegene mij dat geven a.u.b., als dat kan......

Aan volledige nummers kunnen we je niet helpen. Dat is Warez...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer die bij het spel True Crime New York City afspeeld. Het nummer is van ''Biz Markie'' en het heet I'm The Biz. Ik kan hem nergens krijgen, heeft iemand misschien dat nummer of kan diegene mij dat geven a.u.b., als dat kan......

Aan volledige nummers kunnen we je niet helpen. Dat is Warez...

Dat is jammer, ik kan het nummer nergens krijgen, en het is zo oud, ik denk niet dat hij nog in de winkels verkrijgbaar is.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had graag de titel van dit liedje geweten. Het is het introliedje van de site van vice city stories.

Ik heb het antwoord gevonden in deze post, waar Froodoo het volgende zegt:

VCS: Vice Squad gecomponeerd door Stuart Hart, Steven Stern en Thomas Hirschmann.
Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Halo ik ben weer is opzoek naar een liedjes, van dit liedje heb ik alleen een paar zinnen.

I was 5 and hi was 6 i schoot you down Bang Bang

Hopelijk is dat genoeg info.

Volgens mij is dat Audio Bullys met Shot you down. Ik kan mij ook vergissen maar ik denk het niet. :)

Blijkbaar is de versie van de Audio Bullys een cover en staat het originele in de post van Preddy, of omgekeerd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...