CrackerzElite Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Kan je niet wat specifieker zijn? En @^, geen dank . Het is een raar teken met een paar bochten die aan weerszijden niet gelijk zijn ofzo.. En rechts is er een sterretje tussen de twee uiteinden. Wat voor muziek is het? Dit is een ster met rare bochten? Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Kan je niet wat specifieker zijn? En @^, geen dank . Het is een raar teken met een paar bochten die aan weerszijden niet gelijk zijn ofzo.. En rechts is er een sterretje tussen de twee uiteinden. Wat voor muziek is het? Dit is een ster met rare bochten? Ik neig meer naar Linking Park, want die zie ik meer lopen eerlijk gezegd :$ Maar in dat logo heb ik geen sterretje kunnen vinden Nope, geen van beiden.. Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 En je weet zeker dat het van een band is? Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Nee. Maar het word tegenwoordig veel op t-shirs, truien en petten gedragen. Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Dat is van DC shoes. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Dus dat zijn schoenen? Wtf.. Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ja, van origine een schoenenmerk voor skaters. Het is nu gewoon een main stream kleding merk. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik zoek de naam en artiest van een nummer. Het word met een soort robot achtige stem gezongen en in het refrein komt voor You are my satellite. Het komt voor in de film Marsian Child. Reageren
Platypus Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Het eerste dat in mij opkomt is 'November Rain' van 'Guns N' Roses'. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Het eerste dat in mij opkomt is 'November Rain' van 'Guns N' Roses'. Jammergenoeg is hem dat niet. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 De titel zegt al wat ik ga vragen... ''Hoe heet dit liedje?'' Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Het eerste dat in mij opkomt is 'November Rain' van 'Guns N' Roses'. Jammergenoeg is hem dat niet. Is hij bekend? Of wordt er in gezongen? Bewerkt: 31 oktober 2009 door Johannetje2 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik zoek een liedje, de videoclip was helemaal zwart wit, en er kwamen veel vrouwen in voor met zonnebrillen enzo..Ik kan er echt niet meer opkomen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.