Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Vanavond heb ik op TMF een countrynummer gezien waarvan ze helaas de naam niet meer laten zien. Het wordt gezongen door een zangeres met zwart haar, en de hele clip is zo bewerkt dat het er oud uitziet. Verder speelt alles zich af tegen een rode achtergrond.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Vanavond heb ik op TMF een countrynummer gezien waarvan ze helaas de naam niet meer laten zien. Het wordt gezongen door een zangeres met zwart haar, en de hele clip is zo bewerkt dat het er oud uitziet. Verder speelt alles zich af tegen een rode achtergrond.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?

Ik denk dat je lilly allen - Not Fair Bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond heb ik op TMF een countrynummer gezien waarvan ze helaas de naam niet meer laten zien. Het wordt gezongen door een zangeres met zwart haar, en de hele clip is zo bewerkt dat het er oud uitziet. Verder speelt alles zich af tegen een rode achtergrond.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?

Ik denk dat je lilly allen - Not Fair Bedoelt.

Jup dat is hem. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een redelijk oud nummer. Het is een beetje Limp Bizkit-achtig, iets met 'hey milkeej, milkeey, wa ieajie' (als je niet goed wat ik bedoel moet je dit ff hardop zeggen, haha:p). Sorry voor de wazige omschrijving, betere heb ik niemand. Maar het zou geweldig zijn als iemand hem weet!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een redelijk oud nummer. Het is een beetje Limp Bizkit-achtig, iets met 'hey milkeej, milkeey, wa ieajie' (als je niet goed wat ik bedoel moet je dit ff hardop zeggen, haha:p). Sorry voor de wazige omschrijving, betere heb ik niemand. Maar het zou geweldig zijn als iemand hem weet!!

Ik weet wat voor nummer je bedoeld, maar zou je iets preciezer kunnen zijn?

Voor de zekerheid!

Qua beat bijvoorbeeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt stom maar,

Ik zoek een liedje

Het is FRANS

Het nummer heet: Lucie

IK WEET DE ZANGER & Zangers niet meer !!! En het is NIET het orginele nummer!

Het is gezongen bij: Star Academy. ( jaar gaan ... ( geen idee ))

Ik dacht dat de Zanger met zijn voornaam Quentin heette maar weet ik niet zeker. Nogmaals ik kan het NIET vinden op youtube:) daarom schakel ik jullie in :)

Bij voorbaat dank :) Bramboy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...