Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Hey, ik zit nu op de chat naar DJ Jet te luisteren, en ik wil iets requesten.. Het is een vrij oud muziekstuk (het is iig zeker niet nieuw), en ik denk dat ik 't vrij lijk kan nadoen zo via tekst, dus dat is al jammer.. Er wordt niet in gezongen, hooguit een paar woordjes (voor zover ik weet gewoon helemaal niet). Het is vrij bekend en ik denk dat de meesten hem wel eens een keer, of meer dan een keer gehoord hebben. Het is zeker geen druk nummer, ik zou 't eerder omschrijven als een rustig nummer. Het nummer draaide een vriend van mij eens op youtube toen ik bij een andere vriendin thuis was.. Het enige wat ik weet van de titel was dat het iets als "Lucy" had, maar ik begin er steeds meer over te denken dat ik dat verkeerd verstaan heb. Ik wou dat ik er meer over kon zeggen, maar ik kan het gewoon niet :( Ik hoop dat iemand toch wel wat herkend en dan ook een mooie suggestie weet te posten.

Alvast bedankt!

Edit: ach, ik kan het altijd proberen..

"Tudu tuduu tuduuu.."

en dan met zo'n blaasding ongeveer 'tzelfde, alleen andere toon :puh:

"Tudu, tuduu, tuduuu"

Dat is misschienw el 't bekendste stuk (nee, geen zang, gewoon melodie XD)

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zoek een liedje wat een tijd geleden tijdens het uitgaan draaide,

het is een oud liedje waar een soort kick aan zit waar je zou denken dat het techno of trance is,

het is een man die zingt met papapapapa en dan een deuntje in die stijl (Dus een deuntje in papapapapa :puh:)

Het is duidelijk niet Rap das armas.. Maar naar dat papapapapa zingt ie ook een paar regeltjes (ik denk 2) maar ik zou dus niet weten waar ik moet beginnen want met papapapapa komt je niet veel, dat papapa deel duurde wel wat langer dan getypt in de voorgaande regels.

Dus heel erg bedankt als iemand mij kan helpen hiermee :engel:.

Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik zit nu op de chat naar DJ Jet te luisteren, en ik wil iets requesten.. Het is een vrij oud muziekstuk (het is iig zeker niet nieuw), en ik denk dat ik 't vrij lijk kan nadoen zo via tekst, dus dat is al jammer.. Er wordt niet in gezongen, hooguit een paar woordjes (voor zover ik weet gewoon helemaal niet). Het is vrij bekend en ik denk dat de meesten hem wel eens een keer, of meer dan een keer gehoord hebben. Het is zeker geen druk nummer, ik zou 't eerder omschrijven als een rustig nummer. Het nummer draaide een vriend van mij eens op youtube toen ik bij een andere vriendin thuis was.. Het enige wat ik weet van de titel was dat het iets als "Lucy" had, maar ik begin er steeds meer over te denken dat ik dat verkeerd verstaan heb. Ik wou dat ik er meer over kon zeggen, maar ik kan het gewoon niet :( Ik hoop dat iemand toch wel wat herkend en dan ook een mooie suggestie weet te posten.

Alvast bedankt!

Edit: ach, ik kan het altijd proberen..

"Tudu tuduu tuduuu.."

en dan met zo'n blaasding ongeveer 'tzelfde, alleen andere toon :puh:

"Tudu, tuduu, tuduuu"

Dat is misschienw el 't bekendste stuk (nee, geen zang, gewoon melodie XD)

Ehem?

Bij dat tudu tuduu tuduu lopen dat laatste van dat zoals ik 't omschrijf steeds wat uit..

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...