Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Hoe noemt dit liedje op de achtergrond

het begint wel maar na 7,25 min.

http://www.youtube.com/watch?v=_5oAaf5x-LA...feature=related

het is wel ewa van een remix, het gaat van and around and around

alvast bedankt ;)

1 pagina terug had ik ook een remix van dit nummer. Ik weet niet van wie deze remix is, maar het originele nummer (uit de jaren 80) is Nik Kershaw - The Riddle:

P.s. Bizarre clip, maar hij heeft echt lekker koppie :puh:

ah bedankt ik was er al een heele tijd naar op zoek zalig liedje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje waar je op kan strippen. Er zit iets in van: "Baby, take off your coat." :puh: Ik heb wel een filmpje op Youtube met dat liedje erin(Kees Flodder stript erop, maar dat mag ik hier niet posten..:puh:). Alvast bedankt, want dat liedje vind ik wel nice. :puh:[De striptease van Tatjana Simic ook, maar dat terzijde..:engel:]

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje waar je op kan strippen. Er zit iets in van: "Baby, take off your coat." :puh: Ik heb wel een filmpje op Youtube met dat liedje erin(Kees Flodder stript erop, maar dat mag ik hier niet posten..:puh:). Alvast bedankt, want dat liedje vind ik wel nice. :puh:[De striptease van Tatjana Simic ook, maar dat terzijde..:engel:]

Deze?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zoek een liedje wat een tijd geleden tijdens het uitgaan draaide,

het is een oud liedje waar een soort kick aan zit waar je zou denken dat het techno of trance is,

het is een man die zingt met papapapapa en dan een deuntje in die stijl (Dus een deuntje in papapapapa :puh:)

Het is duidelijk niet Rap das armas.. Maar naar dat papapapapa zingt ie ook een paar regeltjes (ik denk 2) maar ik zou dus niet weten waar ik moet beginnen want met papapapapa komt je niet veel, dat papapa deel duurde wel wat langer dan getypt in de voorgaande regels.

Dus heel erg bedankt als iemand mij kan helpen hiermee :engel:.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zoek een liedje wat een tijd geleden tijdens het uitgaan draaide,

het is een oud liedje waar een soort kick aan zit waar je zou denken dat het techno of trance is,

het is een man die zingt met papapapapa en dan een deuntje in die stijl (Dus een deuntje in papapapapa :puh:)

Het is duidelijk niet Rap das armas.. Maar naar dat papapapapa zingt ie ook een paar regeltjes (ik denk 2) maar ik zou dus niet weten waar ik moet beginnen want met papapapapa komt je niet veel, dat papapa deel duurde wel wat langer dan getypt in de voorgaande regels.

Dus heel erg bedankt als iemand mij kan helpen hiermee :engel:.

Deze misschien dan?

Als iemand die van mij weet, tell me plz :Y

EDIT: never mind! HEb hem zelf al gevonden :D :D Het was dus deze:

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Deze misschien dan?

Als iemand die van mij weet, tell me plz :Y

EDIT: never mind! HEb hem zelf al gevonden :D :D Het was dus deze:

Nee die ook niet :(. Pas ook nog op de kermis in Tilburg gehoord, maar het is wel echt een ouder liedje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...