Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

http://www.youtube.com/watch?v=T9dZlXrFCHY

Hoe heet dat liedje wat je op 3:00 hoort? Is heel bekend dat deuntje maar kan er ff niet opkomen..iemand??

Ik luister geen hardcore, scheithekel aan, ik beperk me dus ook ff tot de eerste 10 sec na 3:00. Ik hoor meerdere malen 'Bang Your Head', en aangezien in het bijschrift staat dat DJ Paul - Bang Your Head erin verwerkt is, zegt mijn logica luid en duidelijk dat het dat nummer waarschijnlijk is.

Naja, ik ben op zoek naar een nummer dat weet net wat anders is.. Ik heb vanmorgen een versie van Bob Sinclar en Shabba Ranks gezien op MTV toen ik aan het ontbijten was (TMF waren cartoons ;l), en ik weet wel dat ik 't oude veel beter vond.

Dit is die van Shabba Ranks & Bob Sinclar (- Love you no more):

Let op de eerste 30 seconden, en van 2:00 tot 2:20. Zeg maar de rustigere delen.. Of denk gewoon even bass weg en het rapwerk van Bob Sinclar ook..

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, ik ben op zoek naar een nummer dat weet net wat anders is.. Ik heb vanmorgen een versie van Bob Sinclar en Shabba Ranks gezien op MTV toen ik aan het ontbijten was (TMF waren cartoons ;l), en ik weet wel dat ik 't oude veel beter vond.

Dit is die van Shabba Ranks & Bob Sinclar (- Love you no more):

Let op de eerste 30 seconden, en van 2:00 tot 2:20. Zeg maar de rustigere delen.. Of denk gewoon even bass weg en het rapwerk van Bob Sinclar ook..

Alvast bedankt!

Manu Chao-Je ne t'aime plus

Handige site: Whosampled

Link to comment
Delen op andere websites

Think, hij komt heel aardig in de buurt.. Alleen is er niet nog een andere versie van dat lied, wat meer origineel nog? Dit is namelijk toch niet helemaal wat ik in gedachten had, maar ik snap wel hoe je hierop uitkomt.

Tja, Bob Sinclar heeft hem gewoon wat vertraagd. Zoek anders eens naar een mix van het origineel.

Edit:

vanaf 0.20

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Geef dan de goede :7 En je hebt nog steeds van die lange tenen zeg. Gelijk weer een :@ in je post :7 Helemaal niet veranderd. Maar volgens mij verwar jij het. Want jij geeft mij een liedje (de naam) die helemaal niet bestaat. Niet gelijk boos daarom worden.

En als het die niet is, dan is het wel deze

http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE

Gewoon de volgende keer niet zo op je teentjes getrapt zijn ;)

Je komt in de buurt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallotjes! Ik zoek een video met stuiterende ballen en die steeds doorging, zoals die achtergrond van Windows met die balken, iemand een idee?

Heb wel een ideetje.

Pet shop boys - Love etc.

Helaas! Dat is hem niet! De camera zit in (een persoon?). Het heeft iig een First Person View. Het is uit 2006 denk ik, en het werd donker, toen nacht, en weer licht, Het eindigt in een weiland met de stuiterende ballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde zojuist een leuk liedje op de radio. Volgens mij was hij ook bij TMF Clubcam afgelopen zaterdag.

http://www30.zippyshare.com/v/26062591/file.html

Helaas startte Audacity nogal traag op, dus ik heb maar een klein stukje van het daadwerkelijke liedje kunnen opnemen. Niet dat ik zo'n gabber ben die van Hardstyle houd, het ging me meer om de melodie. :puh:

Er is vast wel een rustigere mix.

Alvast bedankt! :)

=========================

Het is Frontliner - Sunblast :)

=========================

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...