Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Hmm, ik zoek ook weer eens een nummer. Ik ben nu opzoek naar een nummer van een stel DJ's. Het was een volledige piano stukje dacht ik, volgens mij een liefdes achtig iets nummer. De bandnaam van de dj's is dacht ik iets met THC of DHC zoiets. Naast dat was dit nummer erg populair in 2004 á 2005.

Wie weet misschien wat het is?

Run-DMC? Dat is hip-hop...

Nee, het kwam totaal niet in de buurt van Hip Hop of R&B of iets in die aard. Het waren echt hardcore DJ's. De nummer die ik zoek zit een piano stuk in met een zingende dame..

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand enig idee hoe het liedje op de achtergrond in dit filmpje heet? Ik hoorde het een paar weken geleden al op de radio en sindsdien ben ik op zoek naar de titel/artiest:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1016541/86330e12/schildpad_vs._kat.html

Meende een Mud deuntje erin te herkennen, en inderdaad: Mud - Tiger Feet

Ik dacht al dat het Mud was, ik zocht de tekst op een typte er 'mutt' bij :bonk:

Ik dacht dat het zo gespeld was.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor

aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black.

Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van

hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor

aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black.

Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van

hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is?

Zoek eens op deze site welke aflevering het is van Made http://www.mtv.com/shows/made/video.jhtml

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor

aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black.

Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van

hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is?

Zoek eens op deze site welke aflevering het is van Made http://www.mtv.com/shows/made/video.jhtml

Zoiets alleen dan van Mtv. Dit is volgens mij gewoon een zelfgemaakt filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor

aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black.

Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van

hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is?

Zoek eens op deze site welke aflevering het is van Made http://www.mtv.com/shows/made/video.jhtml

Zoiets alleen dan van Mtv. Dit is volgens mij gewoon een zelfgemaakt filmpje.

Deze? http://www.youtube.com/watch?v=KDlwo_am61k

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor

aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black.

Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van

hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is?

Tenacious D?

Edit:

@ Wesley_GTA

Ik weet welke je bedoelt, kan me de clip nog wel herinneren. Maar ik kan ook niet op de naam komen.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

@GwnHugo: Misschien Queens of The Stone Age? Dave Grohl heeft daar eens in gedrumd, en ze hebben een nummer 3's and 7's. Anders denk ik ook dat het Tencious D is hoor.

@Wesley: Misschien een mix van Dragostea din teï? Was een grote hit, ging over de liefde. D'r was een vrouw die dat heeft gecoverd, en die was ook een grote hit.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

@Wesley: Misschien een mix van Dragostea din teï? Was een grote hit, ging over de liefde. D'r was een vrouw die dat heeft gecoverd, en die was ook een grote hit.

Klopt, is gecovered door Rihanna, die heet Live your Life.

Link to comment
Delen op andere websites

@GwnHugo: Misschien Queens of The Stone Age? Dave Grohl heeft daar eens in gedrumd, en ze hebben een nummer 3's and 7's. Anders denk ik ook dat het Tencious D is hoor.

Nee, Tenecious D en Qotsa ken ik allebei. Het gaat ook om een wat onbekendere band. Anders had

ik hem ook al gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de band trouwens al gevonden. Het was The Mooney Suzuki. Het nummer dat ik bedoelde

was trouwens

. Die made aflevering heb ik alleen nog niet gevonden. Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...