Preddy Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Heeft iemand enig idee hoe het liedje op de achtergrond in dit filmpje heet? Ik hoorde het een paar weken geleden al op de radio en sindsdien ben ik op zoek naar de titel/artiest:http://www.dumpert.nl/mediabase/1016541/86330e12/schildpad_vs._kat.html Meende een Mud deuntje erin te herkennen, en inderdaad: Mud - Tiger Feet Reageren
Wesley Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Hmm, ik zoek ook weer eens een nummer. Ik ben nu opzoek naar een nummer van een stel DJ's. Het was een volledige piano stukje dacht ik, volgens mij een liefdes achtig iets nummer. De bandnaam van de dj's is dacht ik iets met THC of DHC zoiets. Naast dat was dit nummer erg populair in 2004 á 2005. Wie weet misschien wat het is? Run-DMC? Dat is hip-hop... Nee, het kwam totaal niet in de buurt van Hip Hop of R&B of iets in die aard. Het waren echt hardcore DJ's. De nummer die ik zoek zit een piano stuk in met een zingende dame.. Reageren
jvj Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Heeft iemand enig idee hoe het liedje op de achtergrond in dit filmpje heet? Ik hoorde het een paar weken geleden al op de radio en sindsdien ben ik op zoek naar de titel/artiest:http://www.dumpert.nl/mediabase/1016541/86330e12/schildpad_vs._kat.html Meende een Mud deuntje erin te herkennen, en inderdaad: Mud - Tiger Feet Ik dacht al dat het Mud was, ik zocht de tekst op een typte er 'mutt' bij Ik dacht dat het zo gespeld was. Bewerkt: 30 juni 2010 door jvj Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black. Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is? Reageren
jvj Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black. Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is? Zoek eens op deze site welke aflevering het is van Made http://www.mtv.com/shows/made/video.jhtml Bewerkt: 1 juli 2010 door jvj Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black. Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is? Zoek eens op deze site welke aflevering het is van Made http://www.mtv.com/shows/made/video.jhtml Zoiets alleen dan van Mtv. Dit is volgens mij gewoon een zelfgemaakt filmpje. Reageren
jvj Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black. Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is? Zoek eens op deze site welke aflevering het is van Made http://www.mtv.com/shows/made/video.jhtml Zoiets alleen dan van Mtv. Dit is volgens mij gewoon een zelfgemaakt filmpje. Deze? http://www.youtube.com/watch?v=KDlwo_am61k Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ik zei toch dat het van Mtv was? En het was niet met guitar hero, maar met een echte gitaar. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Ik zoek eigenlijk naar een band, maar anders moet ik daar ook weer een heel nieuw topic voor aanmaken. De gitaarist/zanger was bij made om daar degene die zich ervoor opgegeven had gitaarles te geven. Verder hebben ze volgens mij ook nog een videoclip gemaakt met Jack Black. Ook waren ze volgens mij bevriend met Dave Grohl of zo, maar dat weet ik niet zeker. 1 van hun nummers had de naam van een getal volgens mij. Weten jullie misschien welke band het is? Tenacious D? Edit: @ Wesley_GTA Ik weet welke je bedoelt, kan me de clip nog wel herinneren. Maar ik kan ook niet op de naam komen. Bewerkt: 1 juli 2010 door Teh_Ninja Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) @GwnHugo: Misschien Queens of The Stone Age? Dave Grohl heeft daar eens in gedrumd, en ze hebben een nummer 3's and 7's. Anders denk ik ook dat het Tencious D is hoor. @Wesley: Misschien een mix van Dragostea din teï? Was een grote hit, ging over de liefde. D'r was een vrouw die dat heeft gecoverd, en die was ook een grote hit. Bewerkt: 3 juli 2010 door Gtaboy107 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 @Wesley: Misschien een mix van Dragostea din teï? Was een grote hit, ging over de liefde. D'r was een vrouw die dat heeft gecoverd, en die was ook een grote hit. Klopt, is gecovered door Rihanna, die heet Live your Life. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 @GwnHugo: Misschien Queens of The Stone Age? Dave Grohl heeft daar eens in gedrumd, en ze hebben een nummer 3's and 7's. Anders denk ik ook dat het Tencious D is hoor. Nee, Tenecious D en Qotsa ken ik allebei. Het gaat ook om een wat onbekendere band. Anders had ik hem ook al gevonden. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Weet iemand het nummer op de achtergrond van dit filmpje? Edit: Gevonden, was Sitting on the dock of the bay . Bewerkt: 5 juli 2010 door Teh_Ninja Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik wist het maar ben het vergeten. ^.^ Kan iemand mij helpen? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Ik heb de band trouwens al gevonden. Het was The Mooney Suzuki. Het nummer dat ik bedoelde was trouwens . Die made aflevering heb ik alleen nog niet gevonden. Bewerkt: 5 juli 2010 door GwnHugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.