Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek een soort elektronisch trance/hardcore/fidget/whatever achtig nummer dat begint met een gast die iets onverstaanbaars lult, en daarna komt een beat die voor ongeveer 2 minuten herhaalt word. Daarna hoor je die zelfde onverstaanbare zin nog een paar keer maar steeds langzamer en lager waarna het over gaat in een iets rustig stuk dat uit een horror film lijkt te komen en een vrouw die met een hele hoge bewerkte stem iets zingt in de trend van "Time is fading away, I am a [filmpje is afgelopen]". Een onduidelijke beschrijving maar ik betwijfel of het wel zo'n slim idee is om het filmpje hier neer te zetten. Ik heb al een PB naar de maker van het filmpje gestuurd maar die zegt dat het nummer 'Hit me with your best' heet maar daar vind ik niets mee. :( Weet iemand hoe dit nummer heet, ondanks de vage beschrijving? Alvast bedankt!

Update: Het nummer opgenomen met mijn mobieltje dus het is nogal zacht: http://www.megaupload.com/?d=D32WQZ1H

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek een soort elektronisch trance/hardcore/fidget/whatever achtig nummer dat begint met een gast die iets onverstaanbaars lult, en daarna komt een beat die voor ongeveer 2 minuten herhaalt word. Daarna hoor je die zelfde onverstaanbare zin nog een paar keer maar steeds langzamer en lager waarna het over gaat in een iets rustig stuk dat uit een horror film lijkt te komen en een vrouw die met een hele hoge bewerkte stem iets zingt in de trend van "Time is fading away, I am a [filmpje is afgelopen]". Een onduidelijke beschrijving maar ik betwijfel of het wel zo'n slim idee is om het filmpje hier neer te zetten. Ik heb al een PB naar de maker van het filmpje gestuurd maar die zegt dat het nummer 'Hit me with your best' heet maar daar vind ik niets mee. :( Weet iemand hoe dit nummer heet, ondanks de vage beschrijving? Alvast bedankt!

Update: Het nummer opgenomen met mijn mobieltje dus het is nogal zacht: http://www.megaupload.com/?d=D32WQZ1H

Ik wil best even kijken alleen krijg ik de error bij MU " Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar."

EDIT: Gedownload, maar is echt te zacht om er wat over te zeggen. Kan je misschien direct linkje sturen naar het nummer?

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou me zelf doodschamen als ik naar dat soort muziek luister.

En ik ben er trots op 8) 8) Ik zou me kapot schamen als ik naar Rap, Hiphop, R&B en al die shit zou luisteren :duh: Je moet eens kijken, de bands op normale klasse die echt mega beroemd zijn en in de top40 enzo staan, hoelang gaan die mee? 5 á 10 jaar maximaal? Kijk eens naar Iron Maiden, Na 35 jaar(since 1975) nog steeds bloedpopulair, kijk naar Metallica, 29 jaar (since 1981), heeft concert gehad met dus het grootste publiek ooit, 1,6 miljoen mensen, alleen al publiek, en dan zijn er nog miljoenen andere fans... Kortom, Metal will never die! Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon het "Ik zoek een nummer" topic niet vinden, dus dan zet ik het hier maar.

Ik zoek een nummer met een lengte van precies 1:10 minuten en het moet wel een beetje rock/metal achtig zijn, maar niet te erg!

Iemand een voorstel? Zo snel mogelijk graag. Ik zoek zelf ook nog door ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou me zelf doodschamen als ik naar dat soort muziek luister.

Zoals een wijze dame ooit zei: "onzin en volledig off-topic". Waar ik me graag bij aansluit. Gelieve het topic gebruiken waarvoor het is en discussies over iemands muzieksmaak bewaren voor andere topics op dit forum.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een nummer:

Het is regelmatig op TMF Dance/Zaternacht, de titel is "The Rain"

Het is dus een beetje dance achtig en in het clipje gaat een man allemaal wolken boven aziatische mensen hangen.

Ik kon het niet terug vinden want de titel is zo gebruikelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een nummer:

Het is regelmatig op TMF Dance/Zaternacht, de titel is "The Rain"

Het is dus een beetje dance achtig en in het clipje gaat een man allemaal wolken boven aziatische mensen hangen.

Ik kon het niet terug vinden want de titel is zo gebruikelijk...

Peter Luts - The rain

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...