Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Het klinkt als Incubus, ik weet zo even niet welk nummer maar ik kijk nog wel even voor je.

Ik heb gezocht op Incubus Motorcross Madness theme en daar kwam het nummer 'New Skin' uit. Heel erg bedankt Sandra! :)

@ edit: Damn, net te laat...

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

De muziek achter dit liedje. Heerlijke tekst :sigaar:

Dat eerste nummer is 'You're gonna go far kid - The Offspring'

Eventjes de Commente doorlezen en het staat er. :puh:

Het tweede nummer is 'Mims - This is why i'm hot'

EDIt:

Crap: Moet echt minder thee zetten terwijl ik posts aan het maken ben :puh:

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zoek een liedje met een melodisch motiefje van een piano. In de videoclip zie je een man met een wit pak en een witte piano ergens aan een rotsachtige kust het nummer spelen. Volgens mij droeg diegene ook een zonnebril. Weet iemand hoe dit liedje heet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje met een melodisch motiefje van een piano. In de videoclip zie je een man met een wit pak en een witte piano ergens aan een rotsachtige kust het nummer spelen. Volgens mij droeg diegene ook een zonnebril. Weet iemand hoe dit liedje heet?

Andrea Bocceli? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje met een melodisch motiefje van een piano. In de videoclip zie je een man met een wit pak en een witte piano ergens aan een rotsachtige kust het nummer spelen. Volgens mij droeg diegene ook een zonnebril. Weet iemand hoe dit liedje heet?

Andrea Bocceli? :7

Nee, Bocelli speelt geen piano.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje met een melodisch motiefje van een piano. In de videoclip zie je een man met een wit pak en een witte piano ergens aan een rotsachtige kust het nummer spelen. Volgens mij droeg diegene ook een zonnebril. Weet iemand hoe dit liedje heet?

Heeft die man misschien een sikje en een hoge witte hoed op? Dan zou het best eens een nummer van Serj Tankian kunnen zijn.

Ik zoek een nummer een beetje in de stijl van Deadmau5 en Crookerz. In de clip zag je 2 gasten in Amsterdam. Eerst gingen ze wat drinken, toen dealde ze met een random gast op straat, toen gingen ze een supermarkt binnen waar ze een hele tas vol gooide met blikjes heineken. Vervolgens dronken ze die op, moet ik van die gasten kotsen in een gracht. Toen gingen ze wiet halen en een tatoo laten zetten en daarna gingen ze 's avonds naar de wallen waar ze in elkaar geslagen werden door een hoer.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje met een melodisch motiefje van een piano. In de videoclip zie je een man met een wit pak en een witte piano ergens aan een rotsachtige kust het nummer spelen. Volgens mij droeg diegene ook een zonnebril. Weet iemand hoe dit liedje heet?

Heeft die man misschien een sikje en een hoge witte hoed op? Dan zou het best eens een nummer van Serj Tankian kunnen zijn.

Ik zoek een nummer een beetje in de stijl van Deadmau5 en Crookerz. In de clip zag je 2 gasten in Amsterdam. Eerst gingen ze wat drinken, toen dealde ze met een random gast op straat, toen gingen ze een supermarkt binnen waar ze een hele tas vol gooide met blikjes heineken. Vervolgens dronken ze die op, moet ik van die gasten kotsen in een gracht. Toen gingen ze wiet halen en een tatoo laten zetten en daarna gingen ze 's avonds naar de wallen waar ze in elkaar geslagen werden door een hoer.

Heerlijke nummer :D Je moet jezelf er wel voor doodzoeken op youtube :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...