Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Geen resultaten met Tunatic en Midomi. :{

Mvg,

Flitskikker

Volgens mij zoek jij een nummer dat heel anders noemt, want de titel komt alleen voor op een pagina van Fresh FM. Maar vreemd genoeg wordt er daar naar de video "Mv8 ft. T-Brain - Level 2 (Radio Edit)" op youtube verwezen. Volgens mij is het een remix van Full Intention - America (I Love America) maar ik weet niet welke het is.

Mvg, BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Geen resultaten met Tunatic en Midomi. :{

Mvg,

Flitskikker

Volgens mij zoek jij een nummer dat heel anders noemt, want de titel komt alleen voor op een pagina van Fresh FM. Maar vreemd genoeg wordt er daar naar de video "Mv8 ft. T-Brain - Level 2 (Radio Edit)" op youtube verwezen. Volgens mij is het een remix van Full Intention - America (I Love America) maar ik weet niet welke het is.

Mvg, BV_1993

Die site is van mij en die video (Level 2) is een nummer van mij waarnaar verwezen wordt indien er geen YouTube video is gevonden voor het bestaande nummer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

komop ik wil het echt graag weten het komt voor in de muziekzender VH1

Geef eens wat meer details, hoe zag de videoclip eruit, zongen mannen of vrouwen, of gewoon een man of vrouw, in welk jaar denk je dat het gemaakt is, omdat het er zo uit ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok een vriend van me zit me nu al dagen aan mijn kop te zeuren.

Hij zoek dus blijkbaar een nummer. Hier is zijn beschrijving.

Jaren 90

Dance (Of ergens in die richting)

Veel "Ba blie bla blob"

En de videoclip was in het zwart wit.

Zanger heeft een snor, Kan ik me nog herinneren

Ik weet wel welk nummer hij bedoelt. Maar ook ik kan niet op de titel en zanger komen.

Ik weet wel dat hij iets zingt van 'Ba bie ba ba bob'

En het nummer is ook ergens in de jaren 90 erg populair geweest.

Misschien kunnen jullie hem helpen. En mij daarmee ook van het gezeur af helpen. :D

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek weer een nummer!

Ik kan me een paar stukjes herinneren, "Niemand voelt me nog" en iets van "Voor jou en mij" (?), het is niet echt een rap-nummer en Nederlands dus.

Hoop dat je jullie hier iets mee kunnen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een nummer met allemaal eletriche gitaren, nummer uit voor 1990, bekend nummer.

Die tijd was zo'n beetje het hoogtepunt van het rock-genre. Zo'n beetje alle nummers uit die tijd bevatten veel electrische gitaren. Kan je het nummer dat je zoekt wat duidelijker omschrijven? Word het gezongen door een man of vrouw? Kan je de melodie omschrijven? Weet je iets over andere instrumenten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek weer een nummer!

Ik kan me een paar stukjes herinneren, "Niemand voelt me nog" en iets van "Voor jou en mij" (?), het is niet echt een rap-nummer en Nederlands dus.

Hoop dat je jullie hier iets mee kunnen..

is dit hem, ik denk het niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...