Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Jahoor ik zoek weer 'n lied dit keer met wat betere uitleg vind ik zelf.

Het is volgens mij een vrouw die "Save me now" zingt, en 'n man zit er ook bij, volgens mij gaat het iets van "Save me now, can't break now" van dat can't break now ben ik niet zeker.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

Het eerste dat bij mij hierbij in mijn hoofd komt is

Evanesence - bring me to life.

http://www.youtube.com/watch?v=KpmSHb-aRB0

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik kan even het filmpje niet vinden maar weet iemand hoe dat liedje op de achtergrond heet van de reclame van het WK 2010, dat je daar in de Amsterdam ArenA Nederland-Japan kunt zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan even het filmpje niet vinden maar weet iemand hoe dat liedje op de achtergrond heet van de reclame van het WK 2010, dat je daar in de Amsterdam ArenA Nederland-Japan kunt zien?

K'naan met Wavin' Flag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het onderstaande nummer opgenomen van de radio. De artiest en titel zouden zijn "Dirty Rocker Jay - I Love America". Ik kan hier echter niets op internet over vinden, behalve mijn playlistsite die de nummers op die radiozender bijhoudt. :puh:

Misschien ken iemand het nummer onder een andere naam? :)

http://www14.zippyshare.com/v/59750830/file.html

Alvast bedankt! :)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een liedje:

Het was volgens mij in 2007/08 een hele grote hit (In de zomer) het was iets Afro achtigs.

En in het clipje waren kinderen aan het touwtje springen en er was een stukje tekst met: "I Jumps So High"

Kent iemand de naam van dit liedje?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het onderstaande nummer opgenomen van de radio. De artiest en titel zouden zijn "Dirty Rocker Jay - I Love America". Ik kan hier echter niets op internet over vinden, behalve mijn playlistsite die de nummers op die radiozender bijhoudt. :puh:

Misschien ken iemand het nummer onder een andere naam? :)

http://www14.zippyshare.com/v/59750830/file.html

Alvast bedankt! :)

Mvg,

Flitskikker

Hmm raar inderdaad, als ik die titel intyp bij google krijg ik alleen maar Freshfm shoutcast playlists zoals je al zei. Er zijn van die programmatjes op je pc waar je een nummer moet laten afspelen en dan zegt hij de titel erbij. Misschien dat eens proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm raar, kheb hem ook even door die programmatjes heen gehaald en ook geen resultaat :-(. Misschien even vragen op muziek fora oid?

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...