Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Komt in de buurt maar het is hem niet. Laat nu net zijn dat ik die aan het luisteren ben Reageren
Venzio Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Iets van dit: "I come down to the river and and by the river we ... ?" en meer als dat weet ik niet haha, het word door een man gezongen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik zoek een paar bekende Kerst liedjes, wie weet er een paar? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Iets van dit: "I come down to the river and and by the river we ... ?" en meer als dat weet ik niet haha, het word door een man gezongen. wellicht? Ik zoek een paar bekende Kerst liedjes, wie weet er een paar? Google 's op Kerst top 50 of Kerst top 100 of Kerstliedjes en je vindt lijsten vol. Bijvoorbeeld *KLIK* en *KLIK*. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik zoek een paar bekende Kerst liedjes, wie weet er een paar? Google 's op Kerst top 50 of Kerst top 100 of Kerstliedjes en je vindt lijsten vol. Bijvoorbeeld *KLIK* en *KLIK*. De Itunes top, niet aan gedacht, bedankt! Reageren
Venzio Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 (bewerkt) Iets van dit: "I come down to the river and and by the river we ... ?" en meer als dat weet ik niet haha, het word door een man gezongen. wellicht? Hartstikke bedankt weer Nandro! Hier weer een nieuw nummer: "Now the voices (?) come back to hurt me/harm me (?)" zoiets. Bewerkt: 26 november 2011 door Venzio Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 ik zoek een nummer een Techno soort van nummer met een Saxofoon/Klarinet deuntje erin. Het is niet Americano en ook niet Loesje. Het kwam vanmiddag voorbij op Veronica dus kwou het ff weten. Misschien het begin van Mr. Saxobeat. Die komt geloof ik wel vaker voor op Veronica. http://www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI&ob=av3e Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Weet iemand het achtergrondliedje van een reclame van generation xd van Disney xd. Dit is de reclame Op het iend is het liedje het best te hooren.Nyltje Reageren
MrIndependent Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Ik zoek een liedje dat een paar jaar geleden best een grote hit was, In de clip van het liedje zie je 2 iraelische/arabische jongens door een woestijn gaan enzo met een radio/ghettoblaster bij een op de schouder.. Hoe heet dit nummer ook alweer? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Ik zoek een liedje dat een paar jaar geleden best een grote hit was, In de clip van het liedje zie je 2 iraelische/arabische jongens door een woestijn gaan enzo met een radio/ghettoblaster bij een op de schouder.. Hoe heet dit nummer ook alweer? Chemical Brothers met Do It Again wellicht? Edit @ Silverbyte: klopt, maar toen ik 't typte twijfelde ik meteen. Even opzoeken leverde mij dus hetzelfde resultaat als jou op. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 (bewerkt) The Chemical Brothers - Do It Again: Edit: hee stiekemerd, daar stond eerst Galvanize! Bewerkt: 13 januari 2012 door Silverbyte Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Weet iemand het achtergrondliedje van een reclame van generation xd van Disney xd. Dit is de reclame Op het iend is het liedje het best te hooren.Nyltje Reageren
commando Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 het heeft wat weg van 90ie songs, maar echt een nummer er aan binden kan ik niet >>> Door NandroDavids: Ja, en daar hebben we dus niks aan. Zinloze post dit<<< Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Mijn eigen Filmpje, weet niet eens de naam meer. Mobiel app werkt hier ook niet op. http://www.youtube.com/watch?v=tRplIFaSB0c&list=PL1DE5542D456B0E7B&index=26&feature=plpp_video Ook eigen filmpje, weet ok de naam niet meer. Mobiel app werkt hier ook niet op. lol http://www.youtube.com/watch?v=s9Eo16HAi8c&list=PL1DE5542D456B0E7B&index=29&feature=plpp_video Bewerkt: 4 februari 2012 door Lord-Vortex Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Geplaatst: 18 februari 2012 Ik zoek een nummer van Slum Village, het gaat over een man die van de toekomst komt, en ons waarschuwt voor de problemen die komen. Weet iemand dit nummer? Als het goed is is het Slum Village. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.