Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek een nummer die ik tijdens m'n vakantie hoorde. Het is een mama appelsap nummer, dat betekent dat mensen iets zingen en dat je iets grappigs hoort in het nederlands. Dit is een voorbeeld:

De mama appelsap is: Het was er één, het waren er twee, ik zag er drie, en meer zag ik niet.

Ik heb het deuntje zo goed mogelijk proberen na te maken, maar ik ben daar niet zoooo heel goed in.

Hier kan je hem beluisteren: http://www63.zippyshare.com/v/74093150/file.html

Ik heb ook iets met Paint gemaakt en daarin kun je zien wanneer een woord op welk ritme gezegd wordt.

Dit is 'm:

snap31z.jpg

Ik hoop dat jullie weten wat voor nummer het is!

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Die lijkt erop,

is er niet nog een andere?

Die van MegaPilot schoot mij ook als eerste te binnen. Eerstvolgende met Come On die ik bedenk is deze (helaas):

*Filmpje*

Ik hoop dat je die niet zoekt :puh:

Nee die zoek ik inderdaad niet nee :puh:

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Ok. Dit wordt een moeilijke opdracht. Ik zoek een muziekje in de serie prison break.

Het liedje komt maar een keer voor in de serie en is op 2 manieren te vinden. In:

Seizoen 1 aflevering 20: Tonight.

Seizoen 1 DVD 5.

Het muziekje wordt zeg maar aan het eind afgespeeld wanneer je de gevangenen in hun cel ziet. Wanneer je bijvoorbeeld Tweener zijn kleding in bleek wit maakt in de wc. Of wanneer je Westmoreland zijn wond ziet schoonmaken.

De makkelijkste tip die ik kan geven erover is dat het wordt afgespeeld voor Michael aan Pope laat zien dat het zijn schuld is dat zijn paleis is ingestort doordat hij het blokje wat het paleis ondersteunde eruit heeft gehaald. Michael zal daarna Pope dreigen met een mes dat hij iets voor Lincoln moet doen.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Dit wordt een moeilijke opdracht. Ik zoek een muziekje in de serie prison break.

Het liedje komt maar een keer voor in de serie en is op 2 manieren te vinden. In:

Seizoen 1 aflevering 20: Tonight.

Seizoen 1 DVD 5.

Ik denk dat ik wel weet welk nummer je bedoelt.

Teardrop - Massive attack

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Dit wordt een moeilijke opdracht. Ik zoek een muziekje in de serie prison break.

Het liedje komt maar een keer voor in de serie en is op 2 manieren te vinden. In:

Seizoen 1 aflevering 20: Tonight.

Seizoen 1 DVD 5.

Ik denk dat ik wel weet welk nummer je bedoelt.

Teardrop - Massive attack

WHOOH! Ja man! :D :D Thanks ;) Had nooit vewacht dat iemand het zou weten. :puh: Dank je wel maat :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ben op zoek naar een track die ik laatst hoorde in de MTA-server van MegaDreams. Ik vroeg hem daar al hoe het heette, maar hij wist het zelf ook niet. Het is een vrij kalm voortkabbelend trancenummer met vrouwelijke vocalen, o.a. "you never let me down". Het deed me aan Deadmau5's 'The Veldt' denken. Als iemand het weet, graag!

Edit: na stevig doorgooglen toch gevonden: Solid Inc ft. Lauren Wilson - What I Found

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Ik zoek nog een liedje van Prison Break.

Het liedje wordt afgespeeld in seizoen 4 als Sara een gebouw binnen komt lopen en daar net doet alsof ze een sollicitatie gesprek heeft. Ze meld zich daar bij de bewaker en die kan haar naam ''Stephanie Reed'' niet vinden.

Het is in seizoen 4 aflevering heet Shut Down.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook iets met Paint gemaakt en daarin kun je zien wanneer een woord op welk ritme gezegd wordt.

Dit is 'm:

snap31z.jpg

Ik hoop dat jullie weten wat voor nummer het is!

Nyltje

dat is het jammere als je het zo opzegt, dan moet iemand anders het nummer precies ook zo ge-mamma'appelsapt hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...