Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Dank je wel voor je reactie. Helaas staat dit nummer er niet tussen. Hij staat ook niet in de credits. Soundhond en Shazam herkennen het nummer niet. Ik weet me dus totaal geen raad. Filmfragmenten zijn niet te vinden. Als iemand het hier wist, zou ik verrast zijn, maar wel ontzettend blij!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Is het speciaal voor de film gecomponeerd, weet je dat? Diensten zoals Shazam en Soundcloud zouden normaliter gewoon alles moeten herkennen, zij dat het nummer een naam en een uitvoerende artiest heeft. Misschien kun je daar achter komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het speciaal voor de film gecomponeerd, weet je dat? Diensten zoals Shazam en Soundcloud zouden normaliter gewoon alles moeten herkennen, zij dat het nummer een naam en een uitvoerende artiest heeft. Misschien kun je daar achter komen?

Er staat dat die zanger van Kasabian de composer is. Het is geen nummer van hem. Ook in de aftiteling staat er niks. Nog steeds horen Sondhound en Shazam niet welk nummer het is.

Het is zo vreemd. Maar het klinkt zo lekker. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Misschien Kasabian een mail sturen...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je dat stuk in de stripclub of dat stuk een beetje later waar het nacht is en hij iemand uit een auto trekt?

Het eerste is Club Foot van Kasabian. Het andere stuk lijkt me ook Club Foot, maar dan enkel het slagwerk. In het originele lied zit er nog een gitaar over, waardoor het anders klinkt. Als het inderdaad zo is, denk ik niet dat je het ergens gaat vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je dat stuk in de stripclub of dat stuk een beetje later waar het nacht is en hij iemand uit een auto trekt?

Het eerste is Club Foot van Kasabian. Het andere stuk lijkt me ook Club Foot, maar dan enkel het slagwerk. In het originele lied zit er nog een gitaar over, waardoor het anders klinkt. Als het inderdaad zo is, denk ik niet dat je het ergens gaat vinden.

Dat stuk dus wanneer hij Whiteboy vermoord. Als dat zo is, dan zoek ik ergens de instrumentale versie op. Hartstikk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

2:08. Hoe heet dit liedje. Vindt ik echt een chill liedje. Ik ben alleen bang dat het speciaal voor gta 5 is gemaakt. Maar kan het altijd vragen. Weet iemand het toevallig?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het nummer dat je bedoelt een deel van de theme song is van GTA V. Het nummer op het begin heeft dezelfde beat als dat stukje op 2:08 dus ik denk dat dat de outro

van de theme is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje waarin wordt gezegd: "I have a dream." En dan hoor je trompetten met muziek. Ik hoorde dit liedje op de radio en helaas is mij ontglipt wat de naam was. Volgens mij is het liedje gebaseerd op Martin Luther King.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...