Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Toen ik deze week in Renesse zat, zat ik bij heel veel duitsers, en die speelden allemaal een bepaalde liedje af met iets van "Alles" in de lyrics. Al heb ik geen idee meer hoe het verder ging.. Iemand enig idee?

- Bekend liedje bij duitsers

- Iets met "Alles"

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb al dagen een muziekje in mijn hoofd. Er werd in het nummer gezegd: "Throw your motherfucking hands up!" en toen kwam er een gave beat. Weet iemand hoe het muziekje zou kunnen heten?

Showtek - Party Lover of Showtek - Slow Down

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje van een aflevering van The Valleys, het liedje begint op 20:03. Het is maar een klein stukje, maar ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen.

Florence + The Machine - Spectrum (Say My Name) (Calvin Harris remix)

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al dagen een muziekje in mijn hoofd. Er werd in het nummer gezegd: "Throw your motherfucking hands up!" en toen kwam er een gave beat. Weet iemand hoe het muziekje zou kunnen heten?

0:55

Throw your motherfucking hands up!

^_^

Ik heb al dagen een muziekje in mijn hoofd. Er werd in het nummer gezegd: "Throw your motherfucking hands up!" en toen kwam er een gave beat. Weet iemand hoe het muziekje zou kunnen heten?

Showtek - Party Lover of Showtek - Slow Down

Bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja, ik heb een moeilijke. Zo moeilijk dat ik niet eens echt weet of het hele liedje wel bestaat, of dat het in het muziek zelf hoort te zitten en geen apparte lied voor is.

02:45 begint er een piano stukje. Ik vindt persoonlijk dat dat stukje eigenlijk zijn eigen lied moet hebben, en niet een deel moet zijn van een lied. Dus mijn vraag is. Is er iemand die weet of er een volledige lied is van die piano? Bestaat die wel? Of moet ik het hier mee doen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet deze. Het is een klassiekert, gezongen door een oudere man. Ik heb de naam ooit geweten maar weet'm helaas niet meer. Plaat waarbij iedereen door z'n knieën zakt en bij de climax omhoog sprint, iig bij ons in de kroeg :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...