Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Misschien een beeld van die scène of iets dergelijks? Of het misschien wat beschrijven, zodat we wat meer houvast hebben. Googlen op 'Rapid Fires 2006 soundtrack' of zoiets levert namelijk weinig op.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de site staat dat ze heel specifiek de muziek uitkiezen voor het programma. Om de aflevering terug te kijken moet je betalen, daar heb ik geen zin in. Maar kijk hier even, misschien dat je iets herkenbaars tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de aflevering terug te kijken moet je betalen,

Serieus? Da's best stom, ik kan het wel gwn gratis kijken, vaag...

Op de site staat dat ze heel specifiek de muziek uitkiezen voor het programma. Maar kijk hier even, misschien dat je iets herkenbaars tegenkomt.

Bedankt, maar hij staat er niet tussen. Ik heb trouwens een link: http://www.rtl.nl/xl...4d-0e86109864c6

Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14.

Met deze link dus ^_^ --> http://www.rtl.nl/xl/#/u/b116a161-23d7-49fe-ba4d-0e86109864c6 Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Om de aflevering terug te kijken moet je betalen,

Serieus? Da's best stom, ik kan het wel gwn gratis kijken, vaag...

Ik zie het al, ik keek blijkbaar bij aflevering 7; je kan bij betaling een aflevering vooruit kijken.

Het muziekstukje wat jij bedoelt, daar ging bij mij helaas geen belletje bij rinkelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch bedankt voor het proberen. Misschien heb ik dan nog iets wat je misschien weet. Ik zoek een spannend lied voor een trailer. En zo dat de er bij elke dreun een ander fragment komt. Zoiets als de trailer van Cod Mw3:

En natuurlijk als iemand deze weet :puh: :

Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14.

Met deze link dus ^_^ --> http://www.rtl.nl/xl...4d-0e86109864c6

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook weer een aanvraag:

Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook weer een aanvraag:

Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent?

Heb je echt niet meer lyrics? Het zegt me wel wat vaag omdat het nou net dat soort lyrics zijn die je vaak hoort in nummers. :clown: Ik probeer altijd zoveel mogelijk lyrics zelf te onthouden door ze typen in een conceptbericht in sms, dan weet Google zowat altijd het antwoord. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook weer een aanvraag:

Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent?

Heb je echt niet meer lyrics? Het zegt me wel wat vaag omdat het nou net dat soort lyrics zijn die je vaak hoort in nummers. :clown: Ik probeer altijd zoveel mogelijk lyrics zelf te onthouden door ze typen in een conceptbericht in sms, dan weet Google zowat altijd het antwoord. :D

De lyrics zeiden mij ook wat en ik kwam uit op Ilse de Lange met The Great Escape...maar dat is geen man en klinkt ook niet zo, dus ik denk niet dat Venzio die zoekt :puh:

Iets meer info zou dus inderdaad fijn zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...