Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

De muziek op de achtergrond in deze video (Jaja "hey die is van 9gag!" heel leuk):

De aanwijzingen die ik uit de reacties heb zijn "Quigly Down Under", "True Grit", "The Comancheros", "Mariachi" en "Iets met John Wayne". Dit zijn allemaal 'klinkt een beetje als'-versies maar ik wil graag dit precieze nummer weten (zonder die schep-geluiden dan).

Ben nog steeds op zoek en het is nog steeds onbekend.... iemand heeft uit pure wanhoop een alleraardigst alternatief gemaakt door stukjes zonder stepgeluiden uit die video te loopen,

maar het liefst hoor ik natuurlijk gewoon de originele versie van dat lied.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zoek een lied wat wat veel op de radio werd gedraaid. Het was een liedje met 2 mannen dacht ik, Ik heb sommige woorden/teksten nog onthouden. Er kwam een rapper volgens mij in voor en die song: "We couldnt break it, couldnt break it." Ook song iemand erin: "And this..and you and me." en toen kwam er muziek dat ging zovan: tu tu tu tududududuuuuwww en toen werd het herhaald.

Het ziet er misschien allemaal vaag uit maar dit is wat ik onthouden heb.

@Hieronder, dat is hem helaas niet. :(

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Handige topic. Zo heb ik een liedje die ik heb gehoord in een film.

De film heet Rapid fire. Op google schijnt er veel verschillende Rapid Fires te zijn maar deze

is een 2006 versie. Het gaat over de langste achtervolging na een bank te hebben beroofd.

Ik vind het liedje dat gedraaid werd op het einde heel mooi, als de film zelf afgelopen is, maar weet niet hoe het liedje heet en wie de auteur is.

Misschien dat iemand het toevallig weet?

Dit is de film:

http://www.imdb.com/title/tt0426138/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...