GuitarGuy666 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Enig idee hoe dit nummer heet? Het is van metallica, volgens mij een van de eerdere nummers. Ik kan er om de een of andere manier maar niet op komen. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Welke? Volgens iemand in de comments is het liedje bij 07:00 Holier than Thou from the Black album Reageren
Platypus Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Enig idee hoe dit nummer heet? Het is van metallica, volgens mij een van de eerdere nummers. Ik kan er om de een of andere manier maar niet op komen. Dat is de riff die je aan het begin van Creeping Death hoort: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 Dat is hem inderdaad. Ik had al zo'n vermoeden, maar toen ik het nummer luisterde kon ik het er niet in ontdekken. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Een liedje waarvan de clip zich in een park afspeelt in de nacht bij een feestje. Een zin is"the sun goes down" en het LIJKT nederlands Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Het is een regeltje uit "Glad You Came" van The Wanted. Verder is die clip ook in een feeststemming, mogelijk is dit wat je zoekt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 (bewerkt) Nope dat is m niet Wel bedankt Het leek een beetje op t vondelpsrk Bewerkt: 6 juni 2015 door KoningJesper Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Geplaatst: 12 juni 2015 minuut 43 lult hij wat, en hoor je een nummer op de achtergrond. Welk nummer is dit? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Geplaatst: 12 juni 2015 minuut 43 lult hij wat, en hoor je een nummer op de achtergrond. Welk nummer is dit? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 Een liedje waarvan de clip zich in een park afspeelt in de nacht bij een feestje. Een zin is"the sun goes down" en het LIJKT nederlands Ik vermoed dat je deze bedoelt: Reageren
SilverRST Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Ik zoek een lied van Snoop Dogg dacht ik en zingt ie met een jongen dat op Jaden Smith lijkt. Het is nogal een oude liedje en iets met dogs of zo. Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Iemand die dit liedje kent? Deuntje heb ik opgenomen. http://vocaroo.com/i/s1zvinaLaqt4 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik zoek een lied van Snoop Dogg dacht ik en zingt ie met een jongen dat op Jaden Smith lijkt. Het is nogal een oude liedje en iets met dogs of zo. Deze? Reageren
SilverRST Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Ik zoek een lied van Snoop Dogg dacht ik en zingt ie met een jongen dat op Jaden Smith lijkt. Het is nogal een oude liedje en iets met dogs of zo. Deze? Nee, die niet. In de video was er een 12 jarige jongen of zo die ook zingt. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 (bewerkt) Weet iemand wat ze zingen of welk lied dat is? Het is Deens, en het enige dat ik eruit kan opmaken is "Jesus, Jesus". Nee, die niet. In de video was er een 12 jarige jongen of zo die ook zingt. Die? Bewerkt: 29 december 2015 door SpacyColours Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.