NandroDavids Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Wie wet hoe dat liedje heet vanYou don,t now wat you do to me Beetje zomers nummer enz. Misschien bedoel je het nummer Mesmerized van Faith Evans...? In ieder geval vind ik het een zomers nummer én komt de tekst overeen Reageren
Rullez Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ja hardstikke bedankt dat is hem. Reageren
XboxGta Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hi, ik zoek een liedje dat je hoord in de reclame van Studio Brussel op 'één'.Het genre is electronisch / trance ... Hopelijk kan iemand mij helpen. XboxGta Weet iemand het ondertussen misschien . Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik zoek een dance/trance nummer dat gebaseerd is op het deuntje van expeditie robinson.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Tiesto- Pirates Of The Caribbean 2 Bewerkt: 11 februari 2007 door MartyCeha Reageren
[Xplode] Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik wil graag weten hoe het liedje heet van die reclame op MTV. Je ziet in die reclame een gastje, en die gaat met zo'n pasgetrouwd stel mee en gaat overal mee, ook in de auto en dan hangt ie ook aan iemands been.. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Misschien handig als je erbij vermeld welk programma dat is? Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Ik wil graag weten hoe het liedje heet van die reclame op MTV. Je ziet in die reclame een gastje, en die gaat met zo'n pasgetrouwd stel mee en gaat overal mee, ook in de auto en dan hangt ie ook aan iemands been.. Als ik het goed heb gebruiken ze Eels - Love of the Loveless Bewerkt: 15 februari 2007 door HerrieM Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Ik zoek ook een liedje. Volgens mij is ie van 50cent En dan hoor je zo van what up dog yo what up dog yo what up gangstaaaaa! Weet iemand miss hoe dit liedje heet?? Greetings, TH3 R34P3R Hier ff een link naar de film http://video.google.pl/videoplay?docid=3350646264813986787 Bewerkt: 15 februari 2007 door TH3 R34P3R Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Het liedje is inderdaad van 50 cent genaamd What up gangstah? Ik heb zelf ook hulp nodig met een liedje. Ik heb er bij een vriend een klein stukje van gehoord (liedje duurde niet langer dan 27 sec.) Maar het is een soort remix van een of ander liedje. Er werd de hele tijd In my/your head met een computer bewerkte vrouwenstem gezongen. Best snel met een flinke bass eronder. Er stond tussen haakjes Alex bij, weet niet of het nut heeft. Bewerkt: 15 februari 2007 door Proximitus Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hey, ik heb een vraagje. Hoe noemt dit achtergrondmuziekje van dit filmpje? Met dank aan YouTube Reageren
ikt Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Zoals je kon zien aan de titel: The Fratellis - Chelsea Dagger Reageren
ArticLight Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Zulke dingen kun je trouwens in Het 'Hoe heet dit liedje topic' vragen. >>> Door NandroDavids: Inderdaad...topics samengevoegd<<< Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Bedankt. Het staat gelijk op mijn PSP nu Reageren
[Xplode] Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik wil graag weten hoe het liedje heet van die reclame op MTV. Je ziet in die reclame een gastje, en die gaat met zo'n pasgetrouwd stel mee en gaat overal mee, ook in de auto en dan hangt ie ook aan iemands been.. Als ik het goed heb gebruiken ze Eels - Love of the Loveless Dat is hem. Heeeeeeeel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.