Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Nee, dat bedoel ik niet (alhoewel het ook aan de beschrijving voldoet inderdaad :puh:). In mijn nummer rijden ze echt in een raceauto en hebben ze ook racepakken aan. Ook behoort het tot het dance genre, en niet pop dus.

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat bedoel ik niet (alhoewel het ook aan de beschrijving voldoet inderdaad :puh:). In mijn nummer rijden ze echt in een raceauto en hebben ze ook racepakken aan. Ook behoort het tot het dance genre, en niet pop dus.
Het is een dancenummer, maar in de clip rijden ze niet in een parkeergarage rond, maar op een kartbaan: Supermode - Tell me why

Dit was het eerste nummer waar ik aan dacht toen ik je beschrijving las, dus ik hoop dat het de goede is. Mocht het niet zo zijn, laat het dan nog even weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik zit dus al een tijdje een liedje te zoeken maar kan hem nergens vinden.

Het is een soort animatie-achtige video met een jongen en een meisje die in een park op een bankje zitten en beginnen te zingen en te fluiten. later gaan ze in een bus en daarin zingen ze en fluiten ze ook. Het is een leuk melodietje. Ze hebben het wel een paar keer op Mtv laten zien maar de titel heb ik gemist of vergeten.

Als iemand weet hoe dit liedje heet a.u.b. eff reageren.

greetz ozzie :bonk:

post-64523-1172687283.gif

Link to comment
Delen op andere websites

@NandroDavids: Nee, dat nummer bedoel ik niet (heb ik ook al :puh: ). Het nummer dat ik zoek is al enkele jaren oud zo ongeveer, en het lijkt erop dat ik het nooit ga vinden :puh:

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die echt heel veel terror of hardcore kennen:

hoe het het liedje dat op 6.30 begint in dit filmpje?

het is volgens mij een Slowaakse (?) groep ofzo, want het is een graffiti crew uit Slowakije, en je ziet linksboven een artiestennaam staan

de artiest is stravaganza & xylonite

http://video.google.nl/videoplay?docid=634...show+must+go+on

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Link to comment
Delen op andere websites

@NandroDavids: Nee, dat nummer bedoel ik niet (heb ik ook al :puh: ). Het nummer dat ik zoek is al enkele jaren oud zo ongeveer, en het lijkt erop dat ik het nooit ga vinden :puh:

:bier: Nuke[NL]

Toch gevonden :puh: (een vriend van me wist welk nummer ik bedoelde)

Maar, ik zoek alweer een nieuw nummer.

Het gaat om het nummer op de achtergrond van deze site. Het is nummer 1 in het vakje bovenin waar je een muziekje kunt kiezen.

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, jullie kennen natuurlijk allemaal die Axe reclame over die summer body lotion (die kerel met die neptattoo), en ik wil graag weten hoe dat liedje heet uit die reclame. Wie weet dit :puh:?

>>> Door NandroDavids: Topic samengevoegd met het Hoe heet dit liedje?-topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...